Gast Geplaatst: 7 juli 2004 Geplaatst: 7 juli 2004 ik heb een blue ice crypt cam geladen met de dumpfile fullx en een blue zeta cam waar standaard voorgeprogrammeerd een jaar full x op zit. het probleem wat zich voordoet is dat alle twee cams op full x1 en full x2 vastlopen. dit gebeurd zowel op mijn samsung spvr 801 ci als op mijn winstec rds 2000 ci ontvanger. het maakt ook niet uit in welk slot de module geplaatst word. van all op shl maakt ook geen verschil. het is geen warmte probleem van de module want alle andere zenders werken goed. zijn er meer mensen die deze problemen hebben van het vastlopen van deze 2 zenders, en is er iets aan te doen. nog even voor de duidelijkheid, ik bedoel dus niet zo nu en dan blokvorming maar echt vastlopen van het beeld. ik moet dan eerst even naar een ander kanaal en dan terug en dan heb ik weer een tijdje beeld( tussen 2 tot 15 minuten)
Fredo Geplaatst: 7 juli 2004 Geplaatst: 7 juli 2004 heb je een kaartje in je cam?? Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Josje01 Geplaatst: 7 juli 2004 Geplaatst: 7 juli 2004 Heb dat verschijnsel hier ook regelmatig, vandaag niet , maar soms elke dag dan weer een tijdje niet, zo ook Don'panic een paar dagen geleden geen beeld , sinds gisteren weer wel. Ik denk dat het probleem veel bij de provider zelf ligt. Niet aan de files. Greetz:josje01 Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01
Gast Geplaatst: 8 juli 2004 Geplaatst: 8 juli 2004 maakt geen verschil kaartje erin of eruit, dit heb ik wel eens met het free x kanaal gehad, dan had ik blokvorming en haalde het kaartje eruit, het beeld was dan weer goed. soms een dag later liet ik het kaartje er in zitten, en werkte het wel weer goed. het ligt hem volgens mij toch bij de decodering, deze word verzorgd door neotion, hetzelfde bedrijf waar free x eerst ook gebruik van maakte, en toen werd je er ook al niet vrolijk van. ik denk wel dat de ene ontvanger er anders op reageerd (blokvorming) dan de andere (vastlopen)
Gast Geplaatst: 8 juli 2004 Geplaatst: 8 juli 2004 Met Freex totaal geen last gehad, maar met die FullXen moet je inderdaad af en toe ff heen en weer zappen anders blijft-ie in de freeze staan. Is er soms een ander bin bestand aanwezig? Misschien helpt dat dan? grz, Sky
Fredo Geplaatst: 8 juli 2004 Geplaatst: 8 juli 2004 ik zeg dat van die kaart er in als hij een lege fun erin heeft gaat hij die als reken geheugen gebruiken heb ik gezien met de interface dus mijn advies een lege fun erin Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen