the boss Geplaatst: 10 juli 2004 Geplaatst: 10 juli 2004 Niks,want dat werkt hier ook niet,de seca instelling wil ie niet onthouden. Ik laat het nu gewoon op irdeto staan,dat werkt prima toch. Grtz. Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.
Gast Geplaatst: 10 juli 2004 Geplaatst: 10 juli 2004 Beste EUROMUIS en SPIRIT,Ik heb met alle bij FW,s van jullie 1 probleem.Als ik van codering naar een andere codering ga,in het byzonder van HOTBIRD naar ASTRA of omgekeerd dan heb ik bij de eerste zender die ik tegen kom het schoteltje in beeld maar niet het beeld van de zender. Schakel ik nu in die zelfde codering een kanaal hoger of lager en vervolgens terug dan is het beeld er wel. Maak ik ergens een fout of is dit toch een instellingsfout. Verder heb ik veel lof over de FW,s die jully leveren. Groeten en nog veel sucses FREESATTER
Gast Geplaatst: 10 juli 2004 Geplaatst: 10 juli 2004 Gewoon je decoder nog een keer opnieuw programmeren maar lees eerst effe dit: KLIK HIER Suc6 Grts, euromuis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen