Gast Geplaatst: 7 juli 2004 Geplaatst: 7 juli 2004 hoi, ik heb een visiondtv kaartje in mn pc, met progdvb en yankse en een softcam. ik kan alle NL zenders wel ontvangen, maar er zit steeds een heel irritant, klein bewegend vierkantje door het beeld heen te springen :S dit is trouwens ook zo op andere (buitenlandse) zenders wat is dit, en hoe verhelp ik het ?
satmania Geplaatst: 7 juli 2004 Geplaatst: 7 juli 2004 Ik heb de versie 1.40 van prog dvb. In deze versie is het geholpen denk ik, ik zie dat vierkantje niet meer. Anders moet je een ander filter kiezen. DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
Albert_H Geplaatst: 7 juli 2004 Geplaatst: 7 juli 2004 Dat vierkantje is het Elecard logo dat in het beeld komt als je de Elecard decoder een paar weken gebruikt hebt. De Elecard decoder zit als enige in de download van ProgDVB en wordt dus het meest gebruikt. In het forum op de site van ProgDVB staat een sticky met de titel "How to get rid of flaying blocks (elecard L0G0)" Hierin staat een link naar een patch die je kunt draaien, en dan ben je het vierkantje kwijt. ( althans zo ging het bij mij ) Albert_H Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Gast Geplaatst: 7 juli 2004 Geplaatst: 7 juli 2004 Hiero http://users.volja.net/sandi22a/download.html
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen