Ga naar inhoud


[Nokia] 9800 met ASTON V1.03


Gast

Aanbevolen berichten

Halo<BR>heb een 9800 met Philips Crypto Modul omgeprogd naar ASTON SECA V1.03<BR>Welke files kan ik gebruiken om het werkend te krijgen op golwaferkaart<BR>al verschillende geprobeerd maar niets lukt??<BR>of moet er iets bij de config veranderd worden <BR>WIE WEET EEN OPLOSSING ??<BR>BVD<BR>JOPIE España<BR>Salu2

Link naar reactie
Delen op andere sites


De SatTurk seca files (staan in downloadsection) heb ik probleemloos draaien op mijn 9800 met 1.03 aston.<P>Je moet alleen nog wel even de goede keys in de eeprom zetten.<p>[ 03-02-2001: Message edited by: duzzz ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van alles geprobeerd maar op geen enkele manier beeld<BR>alleen op taquila 4 en 5 krijg ik de ondertiteling maar voor de rest niet op de nederlandse franse of welke dan ook<BR>WAT DOE IK FOUT.???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halo<BR>Nee tot nu toe is het me niet gelukt om beeld te krijgen met de omgeprogde seca CI<BR>wel met de Irdeto<P>ik prog met de Goldprogrammer <BR>ik heb dezelfde goldkaard bij een kennis erin gehad en daar werkt hij wel.<P>Aragorn ik heb je eergisteren een private message gestuurd maar dat schijnt niet te werken.<P>Misschien is er een instelling fout wie weet raad.<P>Salu2<BR>jopie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jopie,<P>Gisteren heb ik een kaart geprogd met de Secanix 0.44 files. Als je ervoor zorgt dat er niet meer dan acht providers zijn geactiveerd werkt het ook op jouw configuratie.<P>Je kunt een provider de-activeren door met de secanix editor het "unlocked"-vinkje uit te zetten voor de betreffende provider.<P>Succes!<P>(PS.de secanix editor zit in het startpakket uit de downloadsectie)<p>[ 06-02-2001: Bericht aangepast door: duzzz ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...