sat_swat Geplaatst: 7 juli 2004 Geplaatst: 7 juli 2004 Als ik mijn Pc met windows xp opstart gaat alles goed,tot dat het blauwe sherm moet komen waar je een gebruiker moet kiezen.Ik moet ongeveer anderhalve minut wachten tot dat ik een gebruiker mag kiezen.en soms start mn pc binnen 30 seconden op.Het is heel vaag,ik heb een P4 2,4 GH . Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s
Ome Merde Geplaatst: 7 juli 2004 Geplaatst: 7 juli 2004 sinds wanneer doet ie dat ? je zou kunnen overwegen een herstelpunt terug te zetten, dit soort problemen is nl. heel moeilijk te reproduceren. ik ga d'r voor het gemak vanuit dat het systeem virus/spyware/adware/trojan -vrij is. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 7 juli 2004 Geplaatst: 7 juli 2004 Kuis je pc eens grondig op...kan je gemakkellijk doen met het progje CCleaner !
sat_swat Geplaatst: 7 juli 2004 Auteur Geplaatst: 7 juli 2004 Na het opstarten doet alles goed.En mijn Pc hou ik ook regelmatig bij met onderhoud,en er zit trouwens niet veel programmas op.Puur voor internet video bewerking en digitale Foto. Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s
Edd Geplaatst: 7 juli 2004 Geplaatst: 7 juli 2004 Probeer bootvis eens. misschien overbodig maar kan eens kijken.
kweetnie Geplaatst: 7 juli 2004 Geplaatst: 7 juli 2004 Probeer ook eens de folder "PREFETCH" in de map "WINDOWS" helemaal leeg te maken. Scheelt ook een hele jas! gr. >>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<< Kweetnie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen