Gast Geplaatst: 7 juli 2004 Geplaatst: 7 juli 2004 ik heb op ALL STB 2000 software gevonden voor de sft-2000 maar nu staat er bij over de funcard_v3.0 Nu is mijn Engels niet zo goed dus kan iemand mijn in het nederlands vertelen hoe ik de nieuwe software installeer en wat er verder bij komt kijken. Moet ik een kaartje er bij hebben ofzo. Ook wilde ik weten wat de voordelen zijn van z'n update kan ik dan gecodeerde zenders ontvangen
Gerdy Geplaatst: 7 juli 2004 Geplaatst: 7 juli 2004 Jouw vraag is niet zo duidelijk maar wààr je hem gekocht hebben moeten ze je toch kunnen helpen en adviseren want wie een bepaald merk verkoopt moet toch dat toestel op de toppen van de vingers kennen of niet soms? Gerdy
Gast Geplaatst: 7 juli 2004 Geplaatst: 7 juli 2004 Ik bedoelde de site www.123456789.com en willde graag weten of ik met deze update ook nog een smartcard nodig ben of niet en hoe dat dat precies gaat z'n update. Ik weet er nog niet zo veel vanaf want ik ben nog een rookie. ps: Sorry voor de onduidelijk
YUGI Geplaatst: 7 juli 2004 Geplaatst: 7 juli 2004 kijk bij satelliet receivers onderaan bij overige digitale receivers,daar staat een hoop te lezen over jouw ontvanger.funcard 3.0 is om een bestand in je ontvanger te laden zodat er weer ligt in de duisternis ontstaat.als je begrijpt wat ik bedoel.je moet gebruik maken van een nul modem kabel om de software en bestanden en settings lijsten in je ontvanger te laden/proggen.lees en doe er je voordeel mee.als je meer dan het settopbox pakket wil ontvangen van canaldigitaal moet je een smartcard kopen.verder gaan alle ned zenders open zonder kaart. je vragen plaatsen bij overige digitale ontvangers. gr YUGI.
Gerdy Geplaatst: 8 juli 2004 Geplaatst: 8 juli 2004 Spijtig voor jou, jan-r maar je mag nu eventjes opnieuw gaan registreren en vooraf éérst goed de regels lezen voor je nog in de fout gaat: het is verboden om hier om keys te vragen en om hier url's te plaatsen naar key-sites! Gerdy
Aanbevolen berichten