Ga naar inhoud


[Nokia] BDM-interface te leen in Friesland?


Gast

Aanbevolen berichten

Voor twee kennissen die en N9500 hebben zoek ik een BDM-interface. Kan wel eentje kopen bij de comerciele bedrijven alleen gun ik dat niet en is een eenmalig iets.<BR>Dus is er iemand in het noorden die zo'n BDM-interface heeft liggen en waar ik langs kan komen (evt tegen vergoeding)?<P>Groetjes<BR>Fixma

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat een flauwekul.<BR>Als je een commercieel bedrijf iets niet gunt, dan maak je er zelf toch een. Dan moet je trouwens wel de onderdelen kopen, dan verdient een elektro-zaak aan jouw. Gun je die dat wel????<BR>Er zijn genoeg "commerciele bedrijven" die veel doen op het gebied van onze hobby. Dat weet ik uit eigen ervaring.<BR>Dus niet zulke uitspraken svp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja satkeumes de opmerking had ook wel anders gesteld worden, met de vraag of er iemand is die zo'n ding had liggen smile.gif" border="0<BR>Maar ja keep on smiling, want vergeet dat meeste bedrijven ook de boot met GARANTIE op je box zet en daar betaal je ook voor nietwaar?<BR>Maar wij zij op de wereld om elkaar te helpen nietwaar?<BR>Dus stel ik voor kom naar Macedonie toe bij me en dan krijg je er een gratis smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0<P> rolleyes.gif" border="0

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Nou moet het nou zo? Ik bedoel in dat bericht niet alle bedrijven maar bedrijven die extreem hoge bedragen vragen (onderdelen prijs F 15,- en dan F 75,- vragen). Is wat anders als men ook nog de software erop zet en garantie geeft, Maar zelfs dat zit niet bij dat bedrag in. Dan gun ik liever een hobbist een leuke vergoeding. En zo'n forum is toch om elkaar te helpen? <P>Groetjes,<BR>Fixma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja natuurlijk en daar is dit forum voor alleen moet je de vraag met oog op de "comerciele bedrijven " wel wat anders stellen.<BR>Er zijn natuurlijk goede en slechte maar dat kon ik dus niet van jouw vraag lezen?<BR>Ik had je toch aangeboden om gratis er een af te halen bij mij in Macedonie? smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...