Gast Geplaatst: 19 februari 2001 Geplaatst: 19 februari 2001 Ik heb een Nokia 9200s met overflow.Wat ik graag wil weten wat ik allemaal nodig heb om met dit irdeto systeem te spelen>Ik weet dat ik waarschijnlijk een BDM interface nodig heb,maar wat heb ik nodig om het kaartje te updaten?
Unetwork Geplaatst: 20 februari 2001 Geplaatst: 20 februari 2001 Wel HEEEEEEEEEEL gaarne de juiste topic aanhouden met je vraag.<BR>Er is een topic voor Nokia daar de vraag stellen SVP! Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Chismaneric Geplaatst: 22 februari 2001 Geplaatst: 22 februari 2001 Bedankt voor je hulp. Dit topic wordt<BR>verhuisd naar nokia 9200/ etc. en vervolgens<BR>hier gesloten (niet verwijderd).
Unetwork Geplaatst: 23 februari 2001 Geplaatst: 23 februari 2001 Wel deze vraag is al vele malen gesteld dus gaarne niet vragen aan ons om een vrijschakeling service zijn om gratis pakketten te kijken.<BR>Je kan twee dingen doen H.Leppers <BR>1_ een abbo afsluiten<BR>2_ in de diverse download secties kijken naar Irdeto van A tot Z dit maar eens lezen, dan mocht je niet alles duidelijk zijn kan je hier je vragen kwijt.<BR>Ik hoop dat dit duidelijk is want dit board : "sat4all" is zeer duidelijk. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten