Ga naar inhoud


[Nokia] Help!!!Nokia 9800 reset


Gast

Aanbevolen berichten

Mischien dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem. Bij het updaten van mijn kanalen reset de receiver zichzelf met de volgende code op het display d104 en een paars scherm. Ik ben dan alle kanalen kwijt, alleen met setedit kan ik dan nog mijn lijst terug zetten.<P>Bij voorbaat dank,<BR>Mard

Link naar reactie
Delen op andere sites


zover ik hier kan zien heb je een memorie probleem.<BR>Hoeveel kanalen heb je er nu in staan en welke soft update heb je als laatste erin gezet?<BR>Voordat je dit had gedaan had je toen al die problemen?<BR>Ik moet meer informatie hebben maar mischien heeft iemand anders irdito dit probleem gehad?

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Unetwork, ik heb 1375 tv en 490 muziek kanalen. Verder heb ik gewoon nog MA 1.2. Zelfs als ie gereset is en de default lijst met een aantal zenders verschijnt hangt ie bij een zoeken-opdracht. Ik heb verder een heel oud lijst geladen en daar doet ie ook hetzelfde.<BR>Harde reset hielp ook niet vandaag.<P>Andere tips zijn welkom.<P>Groeten,<BR>Mard

Link naar reactie
Delen op andere sites

met MA1.2 kun je max 2000 kanalen opslaan<BR>je zit reeds aan ong 1800 verwijdig alles wat je niet of nooit bekijkt en hij draait beter <BR><<<<Je settings nemen ook geheugen in beslag hou daar rekening mee>>>><BR>ik luister nooit naar de muziekkanalen en heb ze eruitgegooid en het werkt veel soepelder<BR>nu zit ik reeds met MA 1.3<BR>zie de andere topic hieronder ,en hij begint goed te werken bij deze versie max 3000 kanalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...