Ga naar inhoud


[Nokia] Firmware MA1.3 voor Nokia 9800S


Twinsat

Aanbevolen berichten

Luca,<P>Ik heb mijn ontvanger inderdaad reinstalled,<BR>vind het nog steeds raar? raar dat ik na het reinstall. mijn diseqc perse weer in de oude stand moet zetten, voor dat de setting werd geaccepteerd, vind dit minder cool.gif" border="0 of zou het toch anders kunnen?? laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<BR>( Betreft deze setting, werkt verders top:cool smile.gif" border="0<P>Bruce.<P> <BR> cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nog even een aanvulling, nog bedank luca tot zo ver, ik zal eens de 2 sat,s inladen (volledig) en dan naar mijn pc laden, en vervolgens mijn eigen lijst aanmaken, oke zal mij benieuwen of de snelheid toe zal nemen laugh.gif" border="0 (Ik laad dit weten)<P>Bruce. cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat je je disecq instellingen terug juist moet zetten is normaal want ik denk niet dat je aan de kabels van de lnb's iets hebt gewijzigd .<BR>bij een reinstall wordt alles terug neutraal geplaatst vandaar.....<BR>voor mijn settingslijst kun je hier terecht <A HREF="http://satellite.ontheweb.nl/" TARGET=_blank>http://satellite.ontheweb.nl/</A> en van daaruit de veranderingen naar uw smaak aanbrengen, dat zal u reeds een hoop werk besparen

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep luca-s<BR>welke SW gebruikt u voor de settingslijst.<BR>ik heb deze mmedit 1.70 en mmsig0501<BR>geprobeerd......<BR>maar 't gaa* nie* mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <P>gRoEtU<BR> cool.gif" border="0<p>[ 24-04-2001: Message edited by: yurin ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

ik heb van een collega een Nokia9800s gekocht met een aston 1.03.<P>zelf heeft hij een 1.05 en die heb ik ook zien werken in de 9800s..<P>met de nieuwe software voor de 9800s (versie 1.3 ipv 1.2) en de aston 1.05 ging switchen tussen radio en tv goed en met de aston 1.03 ging de ontvanger hangen als je probeerde te switchen van radio terug naar tv (via de exit knop op je remote).<P>oude software (1.2) weer terug op de nokia en de bug met de 1.03 is weer verholpen.<P>zijn er meer mensen die dit hebben ?<p>[ 12-08-2001: Message edited by: tCC ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, vreemd. Ik heb hier een van de eerste 9800's met een 1.03 cam. Blijft niet hangen tussen de radio en tv kanalen. softwareversie ma 1.3 B! Dus niet de eerste 1.3 versie. Die zat vol bugs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste versie 1.3 draaide voor geen meter en is na ongeveer twee weken weer van de sat. gehaald en Nokia heeft toen weer de versie 1.2 op de sat. Na enige weken kwam de vesrie 1b beschikbaar en die deugt wel.<BR>Het vervelende is dat als je de versie 1.3 op je Nokia hebt zitten (zoals ik ook had) het laden van versie 1.b NIET gaat. <BR>Zoals al eerder in een topic is het dus een kwestie van met je pc versie 1.2 erop te zetten en daarna opnieuw 1.3 van de sat te plukken.Ook kan je wachten op versie 2.0 maar dat duurt nog 3 maanden.<BR>Overigens vind je de nodige software hiervoor op de welbekende italiaanse site. <BR>Geo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...