Gast Geplaatst: 9 juli 2004 Geplaatst: 9 juli 2004 omdat ik een Full X smartcard heb,welke module zou ik dan het beste kunnen kopen waarmee die kaartje werkt. Ik dacht zelf aan blauw,als Full X kaartje op is dan kan ik alsnog de module updaten,..toch? of niet Wie kan mij vertellen welke ik het beste kan kopen?
Gast Geplaatst: 9 juli 2004 Geplaatst: 9 juli 2004 De goedkoopste. Ze zijn toch allemaal identiek qua hardware.
Fredo Geplaatst: 9 juli 2004 Geplaatst: 9 juli 2004 goeie Milo een niet meer betalen dan 69 eurrie Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 9 juli 2004 Geplaatst: 9 juli 2004 Ik ga ze halen op Zwartemarkt voor 65,- Allen mijn vraag is welke? welke werkt bijvoorbeeld 6 in 1 en welke niet. Of hebben ze allemaal dezelfde functies kan iemand mij een links PM sturen?
Fredo Geplaatst: 9 juli 2004 Geplaatst: 9 juli 2004 ik heb het meeste met de sky crypt of de freex de zeta maken onderling totaal geen verschil Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 9 juli 2004 Geplaatst: 9 juli 2004 Maar kun je nu een free-XTV cam naar Zetacam omzetten of een jokercam naar zetacam? of zie ik dat verkeerd?
Fredo Geplaatst: 9 juli 2004 Geplaatst: 9 juli 2004 aaalleen de naam is anders de inhoud is gelijk Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Josje01 Geplaatst: 10 juli 2004 Geplaatst: 10 juli 2004 Zeta yellow 45 eurootjes. nieuw Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen