Dagger38 Geplaatst: 9 juli 2004 Geplaatst: 9 juli 2004 Hoi Problemen na installatie van dreamflash 1.4 op mijn box. Dreambox keuze was: installatie op usb,hdd,jjfs... Bij installatie op usb en na een herstart van de box niet meer verder dan het logo daarna nog dream multimedia 1.08 en daar blijft em hangen. Usb weg , probleem weg. Na een installatie op hdd idem (fatal error gekregen) hdd weg probleem weg. Hoe krijg ik da ding nu van mijn hdd af zonder de daaropstaande bestanden (films) te deleten?? dagger38 VU+ duo 4K SE ontvanger
Ome Merde Geplaatst: 9 juli 2004 Geplaatst: 9 juli 2004 * knoop je dreambox seriëel (nulmodemkabel) aan je PC vast, ook de UTP kabel aansluiten * zet erase.img seriëel in je ontvanger met Dreamup 2.14b * zet een firmware seriëel in je ontvanger met Dreamup 2.14b * voer een flash erase uit * stel de dreambox opnieuw naar wens in * gooi via FTP alle troep van je HDD die je niet meer nodig hebt * pils merDe deze ruimte is te huur
Dagger38 Geplaatst: 9 juli 2004 Auteur Geplaatst: 9 juli 2004 had hem al terug maar die dreamflash blijft mij parten spelen. ik heb de 1.4 in /var/tuxbox/plugins ge ftp't , maar zodra ik hem opstart via gele knop (rudream) en dan de usb stick aanduid krijg ik een melding bewaren ok: ik druk ok en de box loopt vast! ook heb ik een melding gekregen: SOMEONE HAS STOLEN ..... Nadien moet de stick aan de pc geherformatteerd worden anders blijft box hangen zoals hierboven met de hdd dagger38 VU+ duo 4K SE ontvanger
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen