Ga naar inhoud

[Nokia 9200] nokia 9200

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Graag een schema voor een digitale uitgang voor de 9200, is dit mogelijk?.. rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:
smile.gif" border="0 Voor de nokia mm 9200. is het mogelijk om een ac3 (dolby digitaal) aansluiting in tebouwen alleen heeft het weinig zin het ondersteund geen ac3 geluid.<BR>kijk eens voor meer info op mascom.de ?<BR>ik zal zelf ook even rond kijken op het net als ik een goede website gevonden heb laat ik het je weten.<BR>suc6.
Geplaatst:
smile.gif" border="0 bedankt snake - belec voor je reactie..<BR>maar het zou leuk zijn als ik hem zelf kon bouwen.<BR>dus graag een,schema en componenten lijst..<BR>of goede website.<P>Grotjes buddy smile.gif" border="0
Geplaatst:

nog steeds aan het zoeken zo gauw als ik een bleuprint er van heb geef ik het door.<BR>Ik zelf wil het ook gaan proberen.<P>Snake G1<BR>[DoN't HaTe tHe PlAyEr HaTe tHe GaMe]

Geplaatst:

Ik ben nu een harware versie aan het bouwen, en laat een ieder weten wat het resultaat mocht zijn...wel het is en blijft een mooie hobby smile.gif" border="0<BR>Het is wel prutsen aan het blasen maar hier staat een mooie AC reciever dus ik ben benieuwd! smile.gif" border="0

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.