Gast Geplaatst: 9 juli 2004 Geplaatst: 9 juli 2004 Allen, ik heb een Kenwood KRC-777R autoradio met een draaibaar frontje. Vanaf vandaag draait het frontje wel nog steeds om en klinkt er nog wel muziek vanaf de CD-wisselaar maar deze wordt niet versterkt door m'n autoradio en ook het schermpje van m'n autoradio blijft zwart. De toetsbediening werkt ook niet. In de ISO-stekker zitten 5 polen: 1. Accu, deze geeft spanning 2. Spanningsregelaar, de multimeter blijft hier stil 3. Dimmer, ook hier blijft ie stil maar dat lijkt me logisch 4. Kontakt, wederom 12 V op de meter 5. Aarde Kan iemand mij vertellen wat de spanningsregelaar is? Of de multimeter hier ook iets moet aangeven? Heeft iemand enig idee waarom er wel spanning op m'n autoradio staat maar hij verder niets doet? bij voorbaat dank, Bob NB de zekering van m'n autoradio is nog goed. Ook die van m'n auto aangezien de radio wel spanning krijgt.
Gast Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 ik verder geen benul hebben van die iso stekker maar staat er in de beschrijving niet wat de spanningen moeten zijn, anders eens op internet zoeken naar die stekker maar het lijkt mij op pin 1 accu spanning ?? geen bobine spanning dus spanning tussen 11.5 en 14.7 volt ??? pin 2 spanningsregelaar ik zou zeggen hier hoort spanning op te staan , maar dit kan ook later komen als beveiliging kortom ik denk dat je internet moet afzoeken of een nieuwsgroep, of in de handleiding soms staat het ook op de radio
maus Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 Citaat: Allen, ik heb een Kenwood KRC-777R autoradio met een draaibaar frontje. Vanaf vandaag draait het frontje wel nog steeds om en klinkt er nog wel muziek vanaf de CD-wisselaar maar deze wordt niet versterkt door m'n autoradio en ook het schermpje van m'n autoradio blijft zwart. De toetsbediening werkt ook niet. In de ISO-stekker zitten 5 polen: 1. Accu, deze geeft spanning 2. Spanningsregelaar, de multimeter blijft hier stil 3. Dimmer, ook hier blijft ie stil maar dat lijkt me logisch 4. Kontakt, wederom 12 V op de meter 5. Aarde Kan iemand mij vertellen wat de spanningsregelaar is? Of de multimeter hier ook iets moet aangeven? Heeft iemand enig idee waarom er wel spanning op m'n autoradio staat maar hij verder niets doet? bij voorbaat dank, Bob NB de zekering van m'n autoradio is nog goed. Ook die van m'n auto aangezien de radio wel spanning krijgt. een van de pennen is normaal telefoon mute ingang (handsfree-set GSM) de andere aansluiting is ingang vanaf autoverlichting voor aansturing display verlichting. Jou probleem klinkt als een standaard kenwood mask-probleem De flatcable van het kantelfront is afgescheurd!!! If you're not part of the solution, you're part of the problem !?!?!
Gast Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 Dag heren, even nog een stukje terugkoppeling. Maus je hebt inderdaad gelijk, de flatcable heeft het begeven. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe flatcable (kenwood KRC 777R), dus als iemand nog een goed adresje weet in de omgeving van Utrecht houd ik me aanbevolen. bedankt, Bob
Steve Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 KENWOOD TD MENHO Nijverheidsweg 19d Mijdrecht 3641RP 0297-287057
Gast Geplaatst: 23 juli 2004 Geplaatst: 23 juli 2004 Hi Steve, ben net terug van Mijdrecht en hij draait weer als een tierelier. Prima service daar. Bedankt voor het adresje. gr Bob Case Closed! :-)
Gast Geplaatst: 25 juli 2004 Geplaatst: 25 juli 2004 was het duur? ik had het zelfde, ben zelf naar eindhoven gegaan flex vervangen koste daar 43.50 euro Peter
Gast Geplaatst: 29 juli 2004 Geplaatst: 29 juli 2004 dan had je een prima deal, ik was volgens mij €50 kwijt. Maar hij doet het weer en da's het belangrijkste. Gr Bob
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen