Gast Geplaatst: 9 juli 2004 Geplaatst: 9 juli 2004 wie kan mij helpen . als ik bv chmod 755 scam schrijf in telnet zegt hij kan ik niet vinden terwijl ik net de nieuwe fix erin heb gezet kan ik de scam niet in elke image zetten ik gebruik nu surface gebaseerd op Gutan
xfiles69 Geplaatst: 9 juli 2004 Geplaatst: 9 juli 2004 Probeer dcc ( http://www.olmi.cz/dcc111b.zip )eens ,in het programma naar ftp gaan en met de rechtemuisknop op het betreffende bestand gaan staan attributen kiezen en het daar veranderen met de kruisjes. Veel simpeler. Wil ook met flashfxp.
Gast Geplaatst: 9 juli 2004 Geplaatst: 9 juli 2004 Je moet wel naar de juiste map bladeren eerst. Dit doe je door een "cd maphier" commando. Ondertussen kan je zien waar je gebleven bent door "pwd" te drukken. En "ls -latr" laat netjes zien wat er allemaal in de huidige map staat. "chmod 755 bestandhier" of "chmod +x bestandhier" geeft het bestand uitvoeringsbevoegdheid. (Na chmod ziet de droomdoos het als een uitvoerbaarbestand, anders weet ie niet wat ie ermee kan doen) suc6.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen