Ga naar inhoud

VIRUSALERT !!!!!!!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vrijdag ll. heeft dit virus binnen enkele uren een<BR>ware paniek onder de EDV-gebruikers te New York veroorzaakt, zoals CNN<BR>heeft medegedeeld.<BR>Deze waarschuwing is afkomstig van een<BR>Microsoft-medewerker. Stuur dit bericht a.u.b. aan alle personen in<BR>Email-adressenbestand door.<BR>Het is beter deze waarschuwing 25 maal te ontvangen, dan helemaal niet!<BR>Intel meldt eveneens een nieuw en zeer gevaarlijk virus, dat zich met de<BR>virus, dat zich met de aanduiding \"An Internet Flower For You \" verspreidt<BR>Indien U zulk een email ontvangt, open deze niet,maar wis hem meteen!<BR>Dit virus wist alle DLL-gegevens van uw computer,zodat hij daarna niet<BR>meer kan opgestart worden.<BR>Ook kwam heden vanuit het Medien- und Eventagentur<BR>Suttner in Duitsland het volgende bericht, met he tverzoek het onmiddellijk door te zenden<BR>Er zijn opnieuw 3 nieuwe, enorm gevaarlijke virussen ontdekt.<BR>Ze komen per E-Mail met de titels: PSYCHOSPIEL,<BR>SCREENSAVER "BABY FUN" Emanuel.exe<BR>Ze zijn blijkbaar nog gevaarlijker dan het "I LOVE<BR>YOU"-virus, daar de complete harde schijf gewist wordt.<BR>Er bestaat nog geen bescherming tegen!!!!!!!!!!<BR>DUS A.U.B. NIETS OPENEN DAT (EEN VAN )DEZE TITELS DRAAGT!!!<BR>Nog niet veel mensen zijn ervan op de hoogte, dus stuur dit bericht zo snel mogelijk door. De virussen zijn pas 7 dagen in omloop.<BR>Satbandit junior<P><BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Geplaatst:

Doet me denken aan dat Belgische virus, dat je de email moet doorsturen aan 25 mensen en dan je harddisk formatteren smile.gif" border="0

Geplaatst:

Waaruit maar weer blijkt dat je niet zonder een goede backup of Ghost backup kan!<BR>Had trouwens begrepen Satbandit junior, dat het versturen van dit soort mailtjes ook een soort virus is. Overbelasting van E-Mailverkeer. Af en toe krijg ik zelf 20 van dit soort mailtjes per week.

Geplaatst:

ik vind dat wie nu nog.. na zovele email virussen nog zo dom is om verdachte *.exe's te openen, gewoon verdient om een paar virussen te krijgen! smile.gif" border="0

Geplaatst:

Vergeet dat soort "domme" virus bestandjes.<BR>Ik heb notabene 8 jaar lang zonder virus gezeten en nu vliegen de java virussen me om de oren.<BR>Eentje die bijna iedere dag herkent wordt door m'm online scanner is js_seeker.a (of .b / .i)<BR>De leuke scriptje zet 9 regels in je register waarbij hij iedere zoekopdracht die ergens plaatst afvangt en een leuk pauze-timertje inzet voor ong. 15 sec.<BR>Code zit gewoon in je html pagina's in je temp internet bestanden directory.<BR>Laat f-secure er maar eens op los. Werkt erg goed. Beter nog dan McAfee<P>Adios<P>Pong<P>ps ik ga ff een search doen

Geplaatst:

Als men nou eerst eens leest alvorens te posten, dan had men geweten dat het hier weer om een HOAX gaat!<P>Internet Flower hoax:<P>Symptoms <BR>Not applicable - delete or ignore such a message if received. <P>Method Of Infection <BR>Not applicable - delete or ignore such a message if received <P>Removal Instructions <BR>Ignore or delete this email and do not forward to others. <BR> <A HREF="http://vil.nai.com/vil/virusSummary.asp?virus_k=98604" TARGET=_blank>http://vil.nai.com/vil/virusSummary.asp?virus_k=98604</A> <P>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.