Ga naar inhoud


[Nokia 9500] nokia 9500 s


Gast

Aanbevolen berichten


Als we de berichten mogen geloven, dan kan de IRD*T* CA van de Nokia9500s Via een slimme smartcard emulatie Ird*t*, S*c*, V**cc*ss en misschien nog wel meer aan.<BR>De meningen hierover zijn verdeeld, maar er zijn personen die beweren dat ze het al werkend hebben.<BR>En da alles zonder wijzigingen in de ontvanger te hoeven plegen!!!<P>Kijk maar eens in de rubriek Nieuws & Informatie. Daar staat een hele lange topic hoerover inclusief links naar de emulatie software.<P>Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeert; ik wacht wel tot er wat meer over bekend is voordat ik mijn onvanger er misschien mee over de z**k help. shocked.gif" border="0<BR>Maar er is meer dan eens hoop op een "one for all" decoderingssysteem.<P>Met belangstelling wachten we af....<P><BR>Groetjes<P>Twinsat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heb ik geprobeert maar krijg niets, er word vermeld dat waarschijnlijk de Nokia te slim is om om de tuin gelijd te worden.<BR>Ik blijf het wel volgen en wacht met spanning af wanneer de nieuwe download sectie geopend word bij de officiele DVB2000 site.

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...