Ga naar inhoud


[Nokia] Nokia MediaMaster DVB 9902s.


Gast

Aanbevolen berichten

laugh.gif" border="0 De nieuwe mediamaster 9902 word in het derde kwartaal van dit jaar uitgebracht.<BR>voor info <A HREF="http://www.nokia.com/multimedia/9902s/index.html" TARGET=_blank>www.nokia.com/multimedia/9902s/index.html</A> <BR>40gb harddisk.<BR>viaccess embedded.<BR>1-c.i.slot<BR>ac 3 output.( optical )<BR>WOW i can't wait.<BR>dit bericht is echt voor nokia liefhebbers<BR>nokia mediamasters no1.<P>Snake G1<BR>[DoN't HaTe tHe PlAyEr HaTe tHe GaMe]
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ben ook benieuwd, ik heb het paar dagen geleden ondekt tijdens het surfen kwam ik toevallig op een nokia-site terecht waar dit type nokia ook bijstond, er zijn meer mediamasters gemaakt, zoals ik gezien en gelezen heb.... laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<BR>Gaat niets boven nokia ontvangers... cool.gif" border="0 <BR>Over liefhebbers gesproken... smile.gif" border="0 <P><BR>Bruce.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe bedoel je software van anal uhh ik bedoel canal+?<BR>zou graag wat meer inlichtingen er over hebben <BR>please respond unetwork.<P>hey yo bruce je heb gelijk niets boven een nokia media master.<P>Snake G1<BR>[DoN't HaTe tHe PlAyEr HaTe tHe GaMe]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat de ronde dat anal protest heeft aangetekend bij Nokia voor het vernieuwd uitbrengen van deze ontvanger, het zou dus bij enige goedkeuring van hun kant niet zonder beperkte software in Nederland verkocht worden, dit gelezen in satelite.<BR>Dit zegt dus niet automatisch dat Nokia gaat luisteren naar deze adviesen, dus het is afwachten.. rolleyes.gif" border="0

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ullo, Snake G1,<P><BR>Wat denken ze wel niet daar bij C-, dat ze god zijn ofzo ????<BR>Maar hopen dat nokia beter weet, wat nu bijna iedereen einelijk weet, ga met C- de zee in, dan gaat u vanzelf ten onder. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<P>Bruce.

Link naar reactie
Delen op andere sites

100% Zal der volgende keer aan denken Unetwork, om dat met hoofdletters te typen. laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<BR>(Iemand al werkende file voor 5 graden oost, gisteren verschillende file,s van 26ste geprobeerd maar dat mocht al niet meer werken helaas.)<P> <P>Bruce.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...