NEO_X Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Geplaatst: 11 juli 2004 en waar vind ik die het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
alx Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 Dat mag dus juist niet! Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Harry_Nak Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 Maar natuurlijk wel via PM! (ik niet want dat weet ik zo niet, alhoewel ik weet dat een 'duitse' bouwmarkt wel iets van gliss heeft liggen) Pluk een roos, die is rood.
Unetwork Geplaatst: 12 juli 2004 Geplaatst: 12 juli 2004 Een goede vriend van mij heeft een bestaand systeem gewoon met behulp van twee elektromotors van 12 volt en infrarood met AB omgebouwd. Geruisloos en niet duur, mocht er interesse zijn stuur ik je zijn schema wel op. Hij gebruikt gewoon aan de achterkant van de rails nylon draad (2X die gewoon de gordijnen open of dicht doen. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
NEO_X Geplaatst: 12 juli 2004 Auteur Geplaatst: 12 juli 2004 alx beetje trieste reaktie als je al iets langer meedraait weet je dat dit via pm kan en fabrikantnamen mag volgens mij ook gewoon correct me if wrong het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen