Ga naar inhoud


[Nokia 9500] MM9500 met vreemde kuren....hellup!


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo beste lezers....<P>Mijn zwager heeft een mm9500.<BR>Nu is hij daarmee gaan experimenteren met een seasons-interface kaartje.<P>Dit werkte perfect,totdat hij een en ander aan een kennis wilde laten zien en dus dat kaartje een paar keer er in en er uit heeft gehaald.<P>Toen werkte het opeens voor geen meter meer.<BR>Hij kreeg boodschappen zoals: "unknown card" of "invallid card".<P>Stopte hij zijn orginele kaartje er weer in dan deed alles het gewoon weer.<BR>Hij dacht dus dat die season-kaart kapot was.<P>Ik dat ding naar mij toe meegenomen en in mijn Humax gestopt.<BR>Met dezelfde laptop die hij normaal gebruikte.<BR>Daar werkte het dus wel,geen probleem.<P>Het seasons-kaartje is dus niet stuk.<BR>Maar waarom werkt het in zijn mm9500 niet meer..en helemaal vreemd daar zijn orginele kaart wel werkt.....<P>Heeft iemand oplossingen en/of ervaring hiermee van wat er eventueel kapot zou kunnen zijn?<P>Bedankt voor het lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat ik weet wat het probleem is, daar de MM een externe voeding moet hebben voor zo'n kaart. Dat geld niet voor de Humax.<BR>Probeer de + op de kaart te onderbreken en met een stabiele voeding aan te sturen.<BR>Ik heb in mijn begin juist de zelfde probleem gehad, deed het wel in het begin en Nowtv wees me er toem op dat dit zo moets gaan gebeuren.<BR>Probeer bvb ook eens walbanger en kijk of er wel code's worden gelogd?<BR>Suc6

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor de reply...<P>Het is inderdaad vreemd, omdat het eerst wel werkte zonder extra voeding.<BR>Hoe kan het dan opeens niet meer werken,dat moet toch een oorzaak hebben?<P>Is er ook iets bekend van de spec's die zo'n voeding moet hebben?<P>Alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...