mega gert Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 ik heb dit progje gedownload,maar ik krijg de volgende fout melding: cannot find import.dll may be missing,corrupt,or wrong version file"dvbcore.dll"error 31 wie kan mij uit de droom helpen? dit is allemaal nieuw voor mij.
Albert_H Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 Waar heb je de download gehaald ? Het ziet er naar uit dat er een verkeerde dvbcore.dll in zit. Ik zou eens een andere download halen, op de home site van MT staan een heleboel versies. De laatste vrije is 2.76. voor de latere versies moet je een license kopen. De try versie loopt maar één uur na iedere start. De dvbcore.dll is, zoals de naam al zegt, de core, de import.dll heb ik ook nergens in de dir staan, ik heb versie 3.12 met core 4.22.0 ( in try versie ) draaien met een Pinnacle PCTVsat. Albert_H Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Gast Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 Hi Om het wat makelijker te maken www.dvbcore.com Amigob,
moonchild Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 Met windows 98 werkt het niet, je hebt 2000 of xp nodig. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen