Gast Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 Hallo, Ik heb een probleem, ik wil opnames van de HDD kijken zonder dat er een schotel aan zit. Dit omdat ik op vakantie in frankrijk eindelijk tijd heb op al de opgenomen dingen te bekijken. Het probleem is dat wanneer ik de opnames van de HDD bekijk zonder dat de schotel eraan zit de melding krijg van dat die service niet gevonden is. Dat scherm blijft om de 3 seconden terug komen. Hierdoor kan ik de opnames niet bekijken. Doordat dat die scherm niet weg kan krijgen. Ja op 1 manier wel, door de schotel eraan de doen en de schotel goed af te stellen. Maar dit is op vakantie niet de bedoeling. Weet iemand hiervoor een oplossing. Ik heb Ronaldd van 2 Juli. MVG BMW4LOVE
rai Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 Een oudere image terugzetten. Hierin zat namelijk niet die optie waarbij iedere 3 seconden een poging gedaan wordt om het signaal te resetten.
Zatter Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 Of even je Dreambox uitzetten met je afstandsbediening en dan weer aan. Het gezeur is dan weg....iedergeval bij mij. Met de 108 image van Ronald zeurt de Dreambox niet meer of het valt mij ondertussen niet meer op ;-) DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.
Zat Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 Hoi Zatter, welkom op dit board! Nu nog een Zatst en we zijn compleet! Zat
Gast Geplaatst: 14 juli 2004 Geplaatst: 14 juli 2004 Heb de dreambox opnieuw opgestart en ik blijf het zelfde scherm krijgen. Is hier geen oplossing voor? MVG Menno
rai Geplaatst: 14 juli 2004 Geplaatst: 14 juli 2004 Nee, hij zei even uit en weer aanzetten met de afstandbediening. Dus niet herstarten. Gewoon even kort op de power toets drukken van je AB. En daarna weer kort drukken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen