Ga naar inhoud

Opnames kijken van HDD zonder schotel

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een probleem, ik wil opnames van de HDD kijken zonder dat er een schotel aan zit. Dit omdat ik op vakantie in frankrijk eindelijk tijd heb op al de opgenomen dingen te bekijken.

Het probleem is dat wanneer ik de opnames van de HDD bekijk zonder dat de schotel eraan zit de melding krijg van dat die service niet gevonden is. Dat scherm blijft om de 3 seconden terug komen.

Hierdoor kan ik de opnames niet bekijken. Doordat dat die scherm niet weg kan krijgen. Ja op 1 manier wel, door de schotel eraan de doen en de schotel goed af te stellen. Maar dit is op vakantie niet de bedoeling.

Weet iemand hiervoor een oplossing. Ik heb Ronaldd van 2 Juli.

MVG

BMW4LOVE

Geplaatst:

Een oudere image terugzetten. Hierin zat namelijk niet die optie waarbij iedere 3 seconden een poging gedaan wordt om het signaal te resetten.

Geplaatst:

Of even je Dreambox uitzetten met je afstandsbediening en dan weer aan. Het gezeur is dan weg....iedergeval bij mij.

Met de 108 image van Ronald zeurt de Dreambox niet meer of het valt mij ondertussen niet meer op ;-)

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Geplaatst:

Heb de dreambox opnieuw opgestart en ik blijf het zelfde scherm krijgen. Is hier geen oplossing voor?

MVG

Menno

Geplaatst:

Nee, hij zei even uit en weer aanzetten met de afstandbediening. Dus niet herstarten. Gewoon even kort op de power toets drukken van je AB. En daarna weer kort drukken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen