Gast Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 Ik heb de Ph 6072 geupt met Lkjay nieuw en Roymar nieuw Astra Hotbird Cirius via de rotor perfect tot nu toe,alleen ik krijg geen signaal op de Thor. Toen mediasta opgestart gekeken waar de thor op sat en het volgende veranderd in Band KU Frequentie 11422 LNB L.0 10600 Polarisatie Horizontaal Tone 22 Khz aan en uit gehadt Symbool rate 24500 FEC 7/8 Nu alleen de bij bijhorende kanalenlijst die bij LKJAY geprogd enorme puinbak,met het via E Button en dan b.v naar de cirius dan zie je een menu dan wil je niet weten je krijgt een hele boel rijen met ggggggggg en ook meteen de 1900 kanalen. Toen maar weer terug geprogd de Roymar Kanalenlijst en weer geen THOR ook direct laten lopen van west naar oost en retour geen signalen en dus geen Thor Bij Google ingegeven Thor + freq dus wel veel gedaan met 0 resultaat ,Ook bij lynsat info geweest kan daar door de boomen het bos niet meer zien Wat doe ik in vredesnaam verkeerd bij de vorige [color:"red"] [/color] Grt John
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen