xilorp Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 Ik heb eens mijn astoncam in de db gestoken en ik vraag mij af of het normaal is dat de dreambox bij iedere kanaalswitch de module weer opnieuw moet initialiseren. Kun je dit ergens instellen of blijft dit gewoon zo. Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
streamtype Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 Heb je soms een emulator draaien die seca aan kan? Door een dergelijk conflict kan een cam steeds maar weer gaan staan initialiseren.
xilorp Geplaatst: 11 juli 2004 Auteur Geplaatst: 11 juli 2004 newcamd_cs heb ik draaien. Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
Gast Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 kijk uit met aston 1.03 ,1.04 of 1.05 in een dreambox. was pas bij hobbyman en die repareerd ook cam's en wist te vermelden dat er erg veel aston modulles opgeblazen werden in een dreambox. dat was bij ook het geval.
Ome Merde Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 waarom gebruik je een Aston CI. Een originele seca2 kaart draait prima in de interne cardreader (incl. updates) onder newcamd merDe deze ruimte is te huur
sil Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 zonder aston 1.05 module geen beeld, kaart geprobeert in bovenste en onderste sleuf. Newcamd geinstalleerd, nog geen beeld zonder module Wat doe ik fout?
Ome Merde Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 chippie wel naar beneden ? merDe deze ruimte is te huur
sil Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 Yep, Ben al een week info aan het verzamelen over deze box, maar krijg alleen maar de standaard zenders door met mijn C+ kaart, hoezoo Dream Box? Met mijn Strong EVO met joker cam en fun5 geeft meer zenders dan tot nu toe de Dream Box, ik zal wel iets verkeerd doen, als ik lees op allerlei forums alles open met newcamd vraag ik mij af wat ze met alles bedoelen en. Wie kan mij dan helpen om ook alles open te krijgen. Kan ook via PM. gr. een bezitter van een Dream Box die nog niet droomt.
Ome Merde Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 Yep, Ben al een week info aan het verzamelen over deze box, maar krijg alleen maar de standaard zenders door met mijn C+ kaart, hoezoo Dream Box? dus hij doet het wel ? wat voor abonnement heb je en welke zenders krijg je niet open ? als ik lees op allerlei forums alles open met newcamd vraag ik mij af wat ze met alles bedoelen en. Wie kan mij dan helpen om ook alles open te krijgen. Kan ook via PM. tja, sat4all is geen vrijschakelbord, daar heb je andere fora voor. merDe deze ruimte is te huur
derksend Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 Lijkt mij geen probleem om wat open te krijgen met newcam er staat genoeg voorgekouwd op internet ,heb zelf pas 3 maanden een dreambox en vond het nou niet echt bepaald moeilijk om wat open te krijgen , als je er zelf niet uit komt staan er genoeg kant en klare image's die genoeg open gooien , mijn advies www.google.nl Dm800 HD
sil Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 heb standaart Canal Dig. abo animal planet, NGC, Discovery doen het niet.
rai Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 Heb je wel de NewCamd_CS gekozen? En heb je ook de CS_serveer draaien? Anders gaat je kaartje niet werken. Het mag natuurlijk ook GBOX_CS of SCAM_CS zijn. Zolang het maar de CS versie is.
sil Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 Hoe kun je CS server draaien? zie geen Newcamd_cs in lijst staan, gebruik Hydra Final
Littlesat Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 In ru-dream gaat dat zo. Menu (=dreamtoets), dan 3x6 typen. Dan cmd aktiveren en 'cardserv' intypen. Elke keer als je je box hierna reboot wordt cardserv uitgevoerd. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
sil Geplaatst: 11 juli 2004 Geplaatst: 11 juli 2004 Heb geen RU-Dream draaien? bij Hydra werkt dit niet? Weet iemand hoe dit bij Hydra gedaan moet worden?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen