Ga naar inhoud


[Nokia] dvb2000 op nokia 9800.?


Gast

Aanbevolen berichten

als er een versie van dvb 2000 voor de 9800 bestaat hoe laat ik deze in?<BR>heeft iemand al gelezen waar deze versie is te downloaden.<BR>het eenigste wat ik er over gelezen hebt is dat de d-box2 compatibal is met dvb 2000 en dat de zelfde versie ook in een nokia 9800 kan worden gezet smile.gif" border="0 <P>The Game

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je de DVD200 bootloader er nog niet in heb staan moet je een BDM kabel hebben, maar je moet wel weten wat je doet en het is vaak het beste om dit door iemand te laten doen die weet wat hij doet! Dit proces is namelijk nooit zonder risico's! Je moet namelijk ook een jumper veranderen op de grondplaat van de reciever...<BR>Mocht je de bootloader erin hebben staan dan kan je of met een SCSI of serieel kabel de software, settings, kleuren etc. etc. updaten...<BR>Suc6

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ja ??????<BR>oke unetwork weet jij iemand die er ervaring mee hebt<BR>of kan je me een gebruikers aanwijzing door mailen (niet doen hoor this is only a cry for help)<BR>heeft iemand op dit board er al ervaring mee en wil een nokia fan helpen GRAAG HELP. frown.gif" border="0 <P>The Game.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de Mediamaster 9800 is er geen DVB2000 deze is alleen geschikt voor de Mediamaster 9200, 9500 en 9600 series.<BR>Dus stop maar met zoeken!<P>Groeten,<BR>Satblaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...