Ga naar inhoud


[Nokia] Dolby DIGITAL (AC3) op NOKIA 9x00


Gast

Aanbevolen berichten

Hi,<P>Heeft iemand de nieuwste DVB2000 software al geprobeerd op z'n NOKIA. Deze moet Dolby Digital aankunnen zonder veel extra hardware te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja , ik heb het getest.<BR>Ik raad ook iedereen aan om de versie 1830 met ac3 niet op zijn nokia te zetten , de reden daarvoor is gewoon dat je geen geluid hebt maar schokkend geluid.<BR>nog wel een positieve opmerking is dat ze gewerkt hebben aan 16/9 beeld , en inderdaad die doet mooi alles automatisch.<BR>ik moet er wel bij vermelden dat voor het geluid niet eender is welke bak je hebt.<BR>voor meer informatie ga je maar naar de dvb2000 website.<BR>staat hier op het bord in de links sectie.<BR>goede raad is , wacht even op een stabielere versie.<BR>groeten<P>ps:bij versie 1830 staat wel duidelijk test bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt,<BR>ik heb waarschijnlijk ook een doos met die CS4922 chip.<BR>Overflow 1.83.2 net geladen, AC3 settings gezet, en piepen en kraken dat het een jewelste was, maar dolby....njet. mad.gif" border="0mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <BR>En natuurlijk geen STC blokker...<BR>We moeten dus volgens Ulli nog even wachten totdat die bug gerepareert is.<BR>Op naar de volgende versie.<P>groetjes<BR>-----------------------------------------<BR>jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...