Ga naar inhoud


[Nokia] dvb 1830


Bambike

Aanbevolen berichten

Voor diegenen die het nog niet weten, maar op de site van Dominance is er een nieuwe versie van dvb, met name versie 1830<P>Groeten

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het gaat weer de goede kant uit met dvb, versie 1831 is al beschikbaar!!

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<P>hmmm, Mooi, mooi,mooi die 1831<BR>hoe zit het met de blokker funktie?<BR>Vanaf een bepaalde versie, ik dacht vanaf Versie 1.81.7, zou die funktie op druk van de ptv aanbieders er door Ulli eruit gehaalt zijn.<BR>Dit is alweer een tijdje geleden.<BR>Hoe zit dat nu?<P>groetjes<BR>-----------------------------------<BR>jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk hoort dit dus thuis in een ander forum, maar is het dan zo dat een piccard niet uitgezet of verziekt kan worden door de providers?<BR>Ik heb een keer meegemaakt toen ik een upgrade van dvb 1809 (met blokker)naar 1824 (zonder blokker) maakte, de cinedom kanalen na 5 minuten zwart gingen.<BR>En dit dus met een piccard.<BR>Een hardware blokker staat zo stom, klepje van de nokia9500 moet open blijven, geen gezicht, stof erin etc.<BR>Maar misschien zit ik op het verkeerde spoor, en was het toeval dat de cinedom kanalen platgingen, en heeft dit dus niets te maken met het niet aanwezig zijn van de blokker funktie.<BR>Hoe zit dat dan???<P>groetjes<BR>------------------------------------------<BR>Jonas

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jonas, een blokker is met een goldkaart niet echt handig.....<P>@Bambike, doet die nieuwe versie het bij jouw dan? Ik heb blijkbaar een 4922 en dus geen geluid frown.gif" border="0 <P>Uli belooft gelukkig dat het gaat werken smile.gif" border="0

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met alle drie de nieuwe test versies 183.0, 183.1 en 183.2 hewb ik problemen met het geluid. Het geluid doet het wel maar hij bleept net als bij onvoldoende ontvangst. Zijn er meer mensen met dit "probleem". mad.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog steeds de laats versie van Sandra, geen problleem meer met het gluid, en dat niet EEN keer, alles doet het dus het is wachten op een echte verbetering.<BR>Ik wacht jullie ervaring dus af..

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad de software van Sandra werkt bij mij ook perfect (sinds het uitgebracht is direct op mijn bakkie gezet). De andere software's geven nog wel eens een probleem met het geluid vooral als je van een gecodeerd kanaal overzapt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...