Gast Geplaatst: 12 juli 2004 Geplaatst: 12 juli 2004 hallo ik heb een internetsite en nu heb ik een MPEG filmpje wat ik graag wil laten spelen ( intro op volledige scherm ) zodra mijn site geopend word is dit eenvoudig te maken? en da heb ik een filmpje waarin een paar dingen eingelijk mijn naam op moeten worden gezet is dit ook mogelijk ( en makkelijk te doen ?? ) alavst bedankt
Newbie Geplaatst: 12 juli 2004 Geplaatst: 12 juli 2004 Je kan er beter een flash filmpje van maken, MPEG neemt erg veel ruimte in beslag en er moet eerst in de browservenster een mediaspeler geopend worden, dit kost tijd. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Gast Geplaatst: 13 juli 2004 Geplaatst: 13 juli 2004 is dat moeilijk ? ikheb helemaal geen ervaring met flash
jodokus Geplaatst: 13 juli 2004 Geplaatst: 13 juli 2004 volgens mij kun je in de laatste flash quicktime spelen. Moet je je mpeg wel converteren natuurlijk. Ervaring heb ik hiermee ook niet, misschien weet iemand dit. if you gotta go, go with a smile
Newbie Geplaatst: 14 juli 2004 Geplaatst: 14 juli 2004 Hangt ervan af wat je wilt, als je een leuke intro effect wilt maken kun je eens proberen om anim-fx te gebruiken, deze is erg eenvoudig in gebruik en heeft standaard heel veel flash animatis, hoef je alleen de text aan te passen. De standaard donwload versie is beperkt, je kan er niet mee opslaan. Natuurlijk circuleren er ook volledige versies op het net. Ik heb de volledige versie helaas niet meer. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Gast Geplaatst: 14 juli 2004 Geplaatst: 14 juli 2004 Ok maar het is dus wel de bedoeling dat ik echt mijn eigen filmpje gebruik is dit op een simpele manier dan om te zetten naar een Flash intro?
DroomDoos Geplaatst: 14 juli 2004 Geplaatst: 14 juli 2004 Open je flash editor en plak gewoon je mpeg filmpje erin en opslaan. Klaar.... DroomDoos
jodokus Geplaatst: 15 juli 2004 Geplaatst: 15 juli 2004 Laat nog even een link achter zodat we het resultaat nog ff kunnen zien if you gotta go, go with a smile
Gast Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 Hier een sample van 150kb 720x432 http://rebelshideout.coolx.nl/flastest.htm Rebel
DroomDoos Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 Is een goeie : Cannot find server or DNS Error Dus helaas nog niks hier... DroomDoos
jodokus Geplaatst: 17 juli 2004 Geplaatst: 17 juli 2004 Bij mij is het filmpje blokkerig. Als de camera langer op 1 punt staat wordt het beeld beter. Ik denk dat dit met de flashsettings of script in flash wat je gebruikt het te maken heeft. tevens is het misschien is het beter een preloader te gebruiken zodat het pas gaat lopen als ie genoeg geladen heeft om een vloeiende playback te geven. Het principe van het filmpje zit al goed in elkaar. Als je een voorbeeld van een preloader wil stuur ff een pm dan stuur ik er een op. if you gotta go, go with a smile
Gast Geplaatst: 17 juli 2004 Geplaatst: 17 juli 2004 @droomdoos Hmm hier ok,is jou DNS misschien niet uptodate. @jacobus Wat wil je anders kwaliteit blijf kl*te natuurlijk met 150 kb met deze resolutie. Het is nu een file van ruim 5Mb ook met een preloader schiet dit niet op. En ik heb al beeld voordat hij geheel ingeladen is na ongeveer 3 sec. Maar goed het werkt verder wel met kleine filmpjes die kun je maken, maar fullscreen zal moeilijk zijn of de kwaliteit laag. Groeten Rebel
Gast Geplaatst: 18 juli 2004 Geplaatst: 18 juli 2004 ik neem aan dat ik dit gewoon met flash programma van macromedia kan doen ? of heeft iemand een beter/makkelijker programma?
Gast Geplaatst: 19 juli 2004 Geplaatst: 19 juli 2004 ok alles is gelukt en tjakka het zaakje werkt naar behoren nu alleen nog iets anders hoe kan ik deze site tegelijk laten openen met de index pagina ? en dan nog een andere vraag als je een site afsluit heb je ooit dat je er dan nog een site verschijnt waarop ze bedanken voor het bezoeken van de site. hoe kan ik dit ook maken .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen