Ga naar inhoud

MPEG filmpje

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vindt hem nu al heel goed maar kun je niet iets meer beeldjes per seconde instellen dan gaat het net iets vloeiender.(Standaard staat het document op 12 fps)

Rebel

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

De 'bedankt' vensters bij het verlaten van een site worden gegenereerd door een popup script. Die kun je in alle maten en soorten downloaden op internet. Houd er wel rekening dat bezoekers die een popup killer hebben je venster niet zien en dus ook niet reageren als je daarom vraagt.

Geplaatst:

Rebel maar als ik die instellingen verander dan word het bestand ook groter neem ik aan of niet, dit ding is samen al 14 mb dus ja moet mijn webspace ook in de gaten houden.

Maar Hoe kan ik hem tegelijk met mijn index laten openen?

Geplaatst:

ok dat startup scherm werkt dus ook 100%

nu alleen het scherm voor het verlaten van de site

Geplaatst:

ok alles werkt dus als je naar janreiling.nl gaat

maar nu het volgende ik heb op die sites een link staan naar home en zodra je weer naar home gaat

komt die flash iedere keer weer terug.

is dit ook te veranderen dat dit slechts 1 x gebeurd en alleen bij het bezoeken van mijn " 1e pagina "

Geplaatst:

Ik zou het heel anders opzetten. De volgorde veranderen.

Je gebruikt nu je 'film'-pagina als een popup over de eigenlijke hoofdpagina heen. Maak nu van die 'film'-pagina de entree-pagina (index.htm) en geef de de huidige index.htm een nieuwe naam.

Mensen die je site bezoeken komen dan altijd eerst op die 'film'-pagina en als ze dan doorklikken, komen ze op de eigenlijke hoofdpagina. Maar je kunt ook vanuit iedere onderliggende pagina altijd rechtstreeks terug naar die hoofdpagina zonder dat het filmpje opnieuw wordt gestart.

Geplaatst:

ja ok das een betere optie

maar kan ik dan na een bepaald aantal seconden

de site automatisch doorlaten linken naar mijn " Nieuw index "

want ik ben bang als er mensen op mijn site komen die niet zo goed met computers om kunnen gaan

niet bij mijn index kunnen komen

Geplaatst:

nog een vraag

die scherm resolutie wat is die standaard ?

ik heb mijn site gemaakt met 800 x 600

kan ik een link maken dat deze je pc instelling opzet naar

800 X 600 ?

Geplaatst:

Met de volgende code kun je het automatisch doorstarten regelen:

Code:
<meta http-equiv="refresh" content="[color:"red"]10[/color];URL=[color:"blue"]volgende.htm[/color]">

[color:"red"]10[/color] is het aantal seconden waarna de pagina [color:"blue"]volgende.htm[/color] geladen wordt.

En wat die resolutie aangaat, daar is geen standaard. Je kunt hooguit spreken van resoluties die vaker voorkomen dan andere. En de optimale resolutie voor jouw site hangt dus af van de resolutie waarmee jouw bezoekers op je site komen. Ik denk wel dat je met 800x600 vrijwel iedereen zult kunnen bedienen.

En ik zou niet aan andermans browserinstelling gaan zitten klooien als ik jou was. Ik persoonlijk bezoek geen sites waarvan ik weet dat die mijn browserinstellingen veranderen. Daar heb ik wel zo'n hartgrondige hekel aan. En ik weet dat ik bepaald niet de enige ben.

Ik heb hier een scherm van 1600x1200 en waarom zou iemand nou persé zo'n klein klote-venstertje op mijn scherm willen openen, vaak nog tot overmaat van ramp met scrollbars er langs ook, zodat ik hier moet gaan zitten scrollen terwijl het allemaal best op mijn scherm zou kunnen passen zonder scrollen. M.a.w. ben verstandig en doe dat niet.

Geplaatst:

Schermresolutie is niet standaard maar kan van alles zijn.

Het mooiste is dan dat je 800 x 600 pagina altijd gecentreerd in beeld staat.

je kunt dan met frames werken op zo'n manier dat de pagina altijd gecentreerd staat als ie groter is dan 800 x 600 pixels

ik heb een voorbeeld gemaakt en even online gezet met een download naar een zip voor de files.

je vindt het op http://superwallapers.t35.com/frameset.htm

if you gotta go, go with a smile

Geplaatst:

Centreren van de pagina (als je niet de volledige hoogte/breedte gebruikt) kan inderdaad wel mooi zijn, maar ik zou er geen frames voor gebruiken. Frames moet je alleen gebruiken als je het echt nodig hebt om een deel van je pagina op een bepaalde positie op het scherm te fixeren. Als je dat niet nodig hebt, zijn in mijn ogen de nadelen van frames veel groter dan de voordelen.

Vraag je maar eens af hoe je klanten je website vinden. Als je er van uit gaat dat ze je o.a. ook via een zoekmachine vinden, zullen ze zelden op de startpagina binnen komen. Ze komen dan namelijk binnen op de pagina waar de zoekterm staat die ze hebben opgegeven. Maar dat betekent ook dat de frameset op dat moment niet is geladen, dus dan moet je dat zien op te lossen met een script.

Geplaatst:

je kunt natuurlijk ook denken aan een tabel met scale opties ipv frames dat kan ook.

Zo heb je het index probleem waar duwgati het over heeft niet.

if you gotta go, go with a smile

Geplaatst:

Ok ik hou het dus bij 800 x 600

alleen Duwgati dan script van die doorschakeling Van 10 sec. waar ergens kan ik die in mijn html zetten?

Geplaatst:

dat is een <meta> tag, dus die moet bovenaan in je html code staan, tussen de <head> en </head> tags. Als je in je code kijkt zul je nog wel meer <meta> tags zien staan. Daar zet je 'm dan gewoon bij.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen