Gast Geplaatst: 24 juli 2004 Geplaatst: 24 juli 2004 ok waneer ik die tag in mijn script plaats werkt het 100% maar toch zou ik graag dat beide sites tegelijk starten en dat na een paar sec mijn popup gewoon verdwijnt zonder iets door te linken of zo is dit ook mogelijk? ( ps alvast hardstikke bedankt voor de hulp!)
Duwgati Geplaatst: 24 juli 2004 Geplaatst: 24 juli 2004 Het is wel mogelijk, maar met een hele grote MAAR!!! Het probleem van een popup (voor je flash presentatie) is dat iedereen die script blokking heeft aanstaan, of een popup-killer gebruikt, je filmpje dan niet te zien krijgt. En het is maar zeer de vraag of je dat wel wilt. Maar voor het geval je toch op die weg verder wilt gaan: Je moet dan een openingspagina (index.htm) creëren die automatisch doorstart naar de eigenlijke hoofdpagina (je huidige index.htm) en tegelijk een popup opent met je flash presentatie. Je moet dan wel javascript gebruiken voor het openen van de nieuwe pagina en de popup, want als je probeert die nieuwe pagina te starten met behulp van je <meta> tag, wordt je javascript voor het openen van de popup niet altijd correct uitgevoerd. En als je het script voor het openen van de popup op je huidige index.htm pagina laat staan, krijg je weer het probleem dat die popup elke keer wordt gestart wanneer mensen op die pagina terug komen. De enige oplossing om daar omheen te komen, is dat je cookies gaat gebruiken om bij te houden of iemand het filmpje al gezien heeft of niet.
Rocketscientist Geplaatst: 28 juli 2004 Geplaatst: 28 juli 2004 Puur uit interesse gekeken naar de internetsite . Ik heb de volgende opmerkingen. Ik zou vooral niet beginnen aan flashscripts en popups als je je site niet op orde hebt! Als je klikt op de duitse vlag krijg je wel een duitse inhoudsopgave, maar de content is nog gewoon nederlands??? Het engelse vlaggetje stuurt aan op een errormessage? Ook vind ik het absoluut geen goed idee om gelijk een flashscript te openen zodra een bezoeker binnenkomt. Op basis van de berichten van het forum wist ik wat mij te wachten stond. Misschien is het een idee informatie downloadbaar te maken. Prijslijsten, routebeschrijving etc. Voor zover je kijken hoe ik het gedaan heb, kijk dan op www.reclame!!.nl. De html kode heb ik van een andere site "gepikt en naar mijn wensen aangepast. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen