Gast Geplaatst: 12 juli 2004 Geplaatst: 12 juli 2004 Ik ben me aan het verdiepen in een linux CS server, Maar waar moet ik beginnen, ik het het hele forum doorgespit, van alles gelezen, maar met welke versie moet ik beginnen ? Welke versie is nog recent ? en werkend ?
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 12 juli 2004 Geplaatst: 12 juli 2004 Moet je even de wat oudere berichten bekijken, vorige week is er nog een discussie geweest over de Radegast server (compleet met files + voorbeeld config) Verders heb je de CS van Ronaldd (werkt ook goed) of de NewCamd
Gast Geplaatst: 12 juli 2004 Geplaatst: 12 juli 2004 We gaan eens aan de slag met die radegast config van vorige week ! Kijken waar het schip strand Is die configuratie nou gemaakt voor mastera's of voor multiprogs ? daar kom ik niet helemaal uit
Gast Geplaatst: 12 juli 2004 Geplaatst: 12 juli 2004 Heb nu een fedora server in de lucht.... Met pijn en moeite ?!? Wat's next ? Welke files zijn uitvoerbaar, ik heb die drie bestanden van die radegast config van vorige week, maar kom niet verder ?!?! Hellup !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen