Gast Geplaatst: 12 juli 2004 Geplaatst: 12 juli 2004 ik heb al een paar keer geprobeerd om windows xp en suse 9.1 op mijn harddisk te installeren van 120 gig en dmv een opstart menu beide systemen te kunnen starten maar is me nog niet gelukt. kan iemand mischien uitleggen hoe ik dit het beste kan aanpakken? Gr LiQuiD
Daan Geplaatst: 14 juli 2004 Geplaatst: 14 juli 2004 Als het goed is kan je beide draaien ook windows xp en linux bij mij wel heb hem gewoon geinstalleerd op de hd samen met xp ze werken beiden, ik gebruik ook suse 9.1 pro geen problemen met de bootmenu Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E
Ðeninux Geplaatst: 18 juli 2004 Geplaatst: 18 juli 2004 Als je win XP hebt draaien en je installeerd daarna suse, dan wordt er tijdens de isnatallatie gevraagd of je de huidige partitie wilt bewaren. Als je dan niet gehele schijf gebruiken kiest dan heb je dus na de installatie een mooi boot menutje wat nog werkt ook. Tis niet helemaal duidelijk maar je moet er wel uitkomen. ( Gaap) DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen