Tonskidutch Geplaatst: 29 oktober 2004 Geplaatst: 29 oktober 2004 het is duidelijk dat het voor een dreambox moet wezen.. uit eerste bericht / vraag te halen. ik heb die spaun 420 super makkelijk bij de dreambox heb ook al eens getest met de 210f die ik voor de uitbreiding had / super met de dreambox combinatie is effe zoeken naar de juiste instelling maar werkt ook met de dreambox.. dus daar hoef je geen probleem te verwachten. echter de no-name kan ook een oplossing zijn, maar in hoeverre het zuivertjes schakeld en in hoeverre de demping alsook scheiding zich manifesteert in je signaal kwaliteit... is een testcase het is duur maar wel goed spul / en als je geluk hebt kom je met een no-name in de buurt mbt de kwaliteit en stabiliteit. vergeet niet de dreambox is niet de aller gevoeligste tuner elk percentje minder signaal maakt zappen moeizaam. cheers Pabadam Yonderboi
grunnsat Geplaatst: 30 oktober 2004 Geplaatst: 30 oktober 2004 Citaat: Als je de zoek functie gebruikt kun je heel veel vinden over 1.1/ uncommited switches. Maar waar het verschil in zit is dat ze op andere commando's reageren als de 1.0, Dit is volledig correct, maar er lijkt nog een verschil te zijn. Als je de specificaties van Spaun bekijkt, dan lijkt het er op dat de committed switches ook een filter hebben dat alleen de signalen van 950 MHz tot 2200 MHz doorlaat, dus het frekwentiebereik van de LNB's. Alle andere (stoor)signalen worden weggefilterd. De uncommitted switches hebben een bandbreedte van 5 tot 2200 MHz, omdat ze ook gebruikt kunnen worden voor het doorgeven van 'gewone' antenne signalen (FM en zo). In dit forum heb ik wel berichten gelezen van mensen die een lnb direct aan een uncommitted switch aansluiten, maar dan lijkt het mij dat je eerder last kunt krijgen van onverklaarbare storingen.
Gast Geplaatst: 30 oktober 2004 Geplaatst: 30 oktober 2004 Hi Hier direct 2 lnb's opd de sur420 en geen enkel probleem. De keuze om dit te doen is dat het signaal maar door 1 switch gedempt wordt dit levert dus signaal sterkte op. en het scheeld een extra switch kopen als je 5,6,7 lnb's aan wilt skuiten. Amigob,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen