Ga naar inhoud


[Nokia] Installatie DVB2000 ?......


Gast

Aanbevolen berichten

Hi,<BR>Ik heb nog steeds de originele soft in mijn 9600S en wou graag overwegen over te schakelen naar DVB2000, maar ik heb wel een beetje schrik van die manip... <BR>Is er ergens een goeie handleiding te vinden om te overschakeling zonder risico te laten verlopen met een BDM-interface (aangeschaft maar nooit durven gebruiken!)<BR>Tx voor elke goeie raad! <BR> rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Yvesrr & Andere toekomstige alternatieve Operation System Gebruikers voor de Nokia Mediamater series 9200, 9500 = D-Box & 9600, <P>DVB2000 in je MediaMaster ?? Hoe eerder Hoe beter !! ULI H. Is Great !! <P>1. Schroef de MM open ( Leuk he, die TORX-Schroefjes ). frown.gif" border="0<BR>2. Zorg ervoor dat de MM met het Display naar je toewijst !<BR>3. Zoek XP01 (10 Pennetjes midden achterin onder de Modem die er meestal niet in zit).<BR>4. Plaats hierop het BDM-Bandstekkertje met het rode merkkabeltje naar de ACHTERKANT van de MM. ( Let op : Display MM naar je toe.)<BR>5. Plaats nu het andere stekkertje van diezelfde bandkabel op de BDM-Interface met het rode merkkabeltje naar LINKS. Zorg ervoor dat de BDM-Interface met de LPT-stekker naar je toe wijst.<BR>6. Plaats een Jumper op XP06 in de MM( ca. 10 cm. onder XP01 ) ,<BR>7. Sluit de BDM-Interface m.b.v. een printerkabel op de LPT-PrinterPoort van je computer aan.<BR>8. Computer aanzetten, <A HREF="http://www.sat4all.com/cgi-bin/download.cgi?serv=serverun&sec=firmset&file=tranx16reg.zip" TARGET=_blank>TranxBDM 1.6 Downloaden</A> en opstarten,<BR>9. Stekker van de MM in stopcontact.<BR>10. <A HREF="http://www.sat4all.com/cgi-bin/download.cgi?serv=serverun&sec=firmset&file=200uns.zip" TARGET=_blank>Loader ( b.2.00uns ) Downloaden</A> en in de MM laden.<BR>11. Stekker van de MM weer uit het stopcontact.<BR>12. Hierna jumper (XP06) weghalen.<BR>13. BDM Weghalen. (Die heb je eigenlijk nooit meer nodig.) Kap op de MM en stekker in stopcontact.<BR>14. Nu kun je m.b.v. een 2x Female Nulmodemkabel de software van ULI in je MM laden.<BR>Gebruik hiervoor: Nokia Download Server 1.2.<P>15. En... Connecting People !! <BR> wink.gif" border="0 <P>**. Zie ook de FAQ van Bruintje de Beer<P>NB. Dit is een manier om de MM9500/D-Box van andere software te voorzien, maar volgens mij werkt het bij de MM9600 & MM9200 precies hetzelfde.<P>Vragen ? Stel ze op :<A HREF="http://www.sat4all.com" TARGET=_blank>SAT4ALL.COM</A><P> tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0tongue.gif" border="0<P>Succes & Prettige Hemelvaart .... Rob !<P>PS. Ik ben bij bovengenoemde handleiding uitgegaan van een BDM die gekocht is bij de SAT-Winkel uit Axel.<p>[ 28-05-2001: Message edited by: MediaMaster ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...