Gast Geplaatst: 13 juli 2004 Geplaatst: 13 juli 2004 soms wordt je van windows niet goed, dacht ik eindelijk van de problemen af te zijn ( blauwe schermen) hebben ze bij window xp pro weer wat nieuws uitgevonden error: remote procedure call service is onverwachts gestop. windows xp stop ermee en start opnieuw op wat is dit nu weer ????????????????????????
Gast Geplaatst: 13 juli 2004 Geplaatst: 13 juli 2004 dit schijnt dus een virus te zijn. je kan je computer hier tegen beschermen echter die l*ll*n van windows xp hebben het weer moeilijk gemaakt mijn taal is weer niet wat bill gates spreekt dus wat doen we nu hier weer mee
Ome Merde Geplaatst: 13 juli 2004 Geplaatst: 13 juli 2004 je hebt 60 seconden de tijd om dan als je die RPC melding krijgt het volgende uit te voeren : start -> uitvoeren -> shutdown -a (intypen, enter) de countdown zal dan worden gestopt echter hij zal zeer zeker weer terug komen. kwestie van virus verwijderen, desnoods on-line (www.ravantivirus.com) als je dat lukt. De RPC procedure bij dit soort virus(sen) komen alleen als er een dial-up of netwerkverbinding is, hoofdzakelijk naar het internet. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 13 juli 2004 Geplaatst: 13 juli 2004 had ik ook moet je gewoon even de removal tool downloaden voor de worm W32.Blaster.worm en dan moet het lukken
Wifi Geplaatst: 13 juli 2004 Geplaatst: 13 juli 2004 Als eerste even bij mcafee.com virus removal tool STINGER downloaden. Je start windows XP in veilige modus op (F8). Dan voer je in de veilige modus STINGER uit. Opnieuw opstarten en laat voor de zekerheid nog een keer je vaste virusscanner de pc scannen. Vind deze niets meer dan ben je weer vrij van het blaster virus. Zorg wel even dat je vaste virus scanner alle updates binnenhaalt want hierdoor ben je nu zelf de pineut geworden.
Ome Merde Geplaatst: 13 juli 2004 Geplaatst: 13 juli 2004 sasser-virus heeft deze "leuke" eigenschap ook, dus als je dan toch bezig bent, scoor dan ook even een fix voor deze worm. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen