NEO_X Geplaatst: 13 juli 2004 Geplaatst: 13 juli 2004 ik heb een gmail account en wil deze inlezen met outlook express heeft er iemand tips het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
NEO_X Geplaatst: 13 juli 2004 Auteur Geplaatst: 13 juli 2004 die kreeg ik niet werkend lol moest .NET update draaien het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
NEO_X Geplaatst: 13 juli 2004 Auteur Geplaatst: 13 juli 2004 nu ff proberen het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Gast Geplaatst: 13 juli 2004 Geplaatst: 13 juli 2004 Hoe zit dat nu...doet die het, of doet die het niet ?
NEO_X Geplaatst: 13 juli 2004 Auteur Geplaatst: 13 juli 2004 nee lukt niet het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Gast Geplaatst: 13 juli 2004 Geplaatst: 13 juli 2004 Hebt ge die instellingen netjes uitgevoerd, zoals die uitgelegd staan in die schermpjes ?
NEO_X Geplaatst: 13 juli 2004 Auteur Geplaatst: 13 juli 2004 yup heb er 2 uur mee zitten kloten en nu maar even rust het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
NEO_X Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Geplaatst: 14 juli 2004 zal ik eens proberen thanks john. het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Gast Geplaatst: 14 juli 2004 Geplaatst: 14 juli 2004 Voor Windows neem je de (32-bit Windows) uitvoering !
NEO_X Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Geplaatst: 14 juli 2004 met datproggie kan ik niet inloggen op de server login onjuist zegtie via www. kom ik er wel op het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Gast Geplaatst: 14 juli 2004 Geplaatst: 14 juli 2004 Heb nog een stap voor stap handleiding tegengekomen voor het eerste progje !
Gast Geplaatst: 14 juli 2004 Geplaatst: 14 juli 2004 Hier vind je de Gmail FAQ...als je puntje 6 mag geloven, worden deze problemen kortelings opgelost !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen