realist Geplaatst: 13 juli 2004 Geplaatst: 13 juli 2004 Vorige maand nog had ik de Sky kanalen open met mijn Aston Cam v. 1.03 + Tita 1.06 Het lukt mij maar niet om het nu ook voor elkaar te krijgen. Weet iemand ook of deze Cam nu uit de gratie is? Ik heb het over Sky kanalen. Hoe komt het toch dat er ook vaak over Sly kanalen gesproken wordt. Wordt hier hetzelfde mee bedoeld? Mijn actie hoort bij Jouw reactie. Hart. gr. v/d realist
Bigfoot Geplaatst: 13 juli 2004 Geplaatst: 13 juli 2004 Heb je er wel de laatste keys op dan? Ik heb nog nooit mensen over Sly zien spreken, geef es een voorbeeld....
Gast Geplaatst: 13 juli 2004 Geplaatst: 13 juli 2004 Op buitenlandse forum's spreken ze in geheim taal Sly in plaats van Sky. Ik ben hier zelf pas achtergekomen. Waar ik over spreek is L*c*f*rsat. mvg Sylvia
Tonskidutch Geplaatst: 13 juli 2004 Geplaatst: 13 juli 2004 bigfoot dat heeft ermee te maken dat twee bekende fori a) een regel hebben ingevoerd dat schrijven over nds en sky verboden is dat origineel voor de engelse was en nu de naamswijziging ook van toepassing blijft voor de italiaanse en laten we wel wezen het is in sommige landen niet een verstoten tegen... wetgeving betreffende illegaal paytv kijken maar een crimineel delict met heftige straffen. en dat zouden de mensen zich eens goed in de oren moeten knopen. cheers Get Back The Beatles
Steve Geplaatst: 13 juli 2004 Geplaatst: 13 juli 2004 ik gebruik al een tijd de xcam (1.04)dit werkt prima.Voorheen kon ik sky via de aston 1.05 cam met een titaniumkaart bekijken.Naar aanleiding van de vraag die je stelt,heb ik de astoncam weer van zolder gehaald,en wat blijkt nu ??de titaniumkaart met de seca file`s werkt hier niet meer op.dus op de aston 1.03 ook niet
realist Geplaatst: 13 juli 2004 Auteur Geplaatst: 13 juli 2004 @Bigfoot: Op Satdudez kom ik het regelmatig tegen. In mijn bestaande file van vorige maand heb ik geen keys aangepast, omdat ik er van uitgegaan ben dat deze file vanwege een ander nano toch niet meer zou werken. Heb ik dat goed (mis)? Ik had dan ook gehoopt dat ik reacties had gekregen van Aston 1.03 bezitters die het zaakje hadden werken. Zou ik vanavond nog naar Sky kunnen kijken? @The Dawn: Nu weet ik het dus Sly =Sky @tonskidutch: Wat anders. Waarom werkt de TMB niet bij mij in mijn Conax versie 3.03? @ Steve: Zie je wel. Zelfde probleem. Mijn actie hoort bij Jouw reactie. Hart. gr. v/d realist
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen