Ga naar inhoud

hoe kan ik op pc dvd+rw lezen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

als ik op mijn dvd brander(niet pc dvd brander)een dvd brand kan ik niet op mijn pc lezen,is er een programa voor of is het niet mogelijk?met dank

Geplaatst:

als ik jou was zou ik wat meer info geven over de gebruikte apparaten: merk standalone dvd recorder

kun je de schijf ook niet in windows verkenner zien ?

welke bitrate (is het niet toevallig een of andere compressie die veel minuten op de schijfjes pompt maar waardoor de niet meer aan de standaard voldoen) dus niet meer uitwisselbaar met andere merken en pc's

enne .... misschien een stomme vraag

zit er wel een dvdrom in je pc en is het geen cdrom ?

Geplaatst:

ik heb wel een dvd lezer op mijn pc,mijn dvd brander is een philips gd70.ik kan ook niet op mijn thomson dvd lezen wat ik brand op mijn dvd brander, volgens wat ik weet heeft dat te maken met de dvd+rw te maken,er zijn sommige dvd players die alleen dvd-rw lezen;en andere die dvd+rw lezen,mijn vraag is hoe kan ik dat op pc lezen,is er een programa dat het kan,zoals de multi zone probleem dat ook kan geregeld worden,

Geplaatst:

Als je "Nero" op je pc hebt staan gebruik dan eens "Nero Info Tool". Je krijgt dan de eigenschappen van oa je DVDspeler in je pc te zien. Hier staat of hij DVD+R(W) kan lezen.

Heb je geen Nero kijk dan in "apparatenbeheer" en ga met merk en type van je DVD speler eens Google'n.

Geplaatst:

ik heb nero niet,hoe kan ik weten welke soort van dvd mijn dvd lezer kan lezen(pc dvd lezer)is het mogelijk hem te veranderen van soort(bv van dvd-r naar dvd+r te zetten?

Geplaatst:

Ik had hetzelfde probleem.

Je zult moeten kijken of er een software upgrade is voor jouw DVD speler, zo niet dan moet je toch een andere DVD speler inbouwen....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen