Ga naar inhoud

Fedora core 3 !

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Fedora Project heeft enkele dagen geleden de eerste testversie van Core 3 naar de mirrorserver gestuurd en zojuist pas beschikbaar gesteld voor het grote publiek. Deze release is beschikbaar voor x86- en x86-64-systemen, en te downloaden in de vorm van drie cd-images of een enkele dvd-image.

Geplaatst:

Voor hen die willen testen/uitproberen !

Fedora core 3 kan je vanaf onderstaande downloaden:

[color:"red"]DVD [/color] *Fedora Core 3 test 1 x86 dvd ftp://alviss.et.tudelft.nl/pub/fedora/core/test/2.90/i386/iso/FC3-test1-i386-DVD.iso

[color:"red"]CD 1 [/color] *Fedora Core 3 test 1 x86 cd1 ftp://alviss.et.tudelft.nl/pub/fedora/core/test/2.90/i386/iso/FC3-test1-i386-disc1.iso

[color:"red"]CD 2 [/color] *Fedora Core 3 test 1 x86 cd2 ftp://alviss.et.tudelft.nl/pub/fedora/core/test/2.90/i386/iso/FC3-test1-i386-disc2.iso

[color:"red"]CD 3 [/color] *Fedora Core 3 test 1 x86 cd3 ftp://alviss.et.tudelft.nl/pub/fedora/core/test/2.90/i386/iso/FC3-test1-i386-disc3.iso

[color:"red"]CD 4 [/color] *Fedora Core 3 test 1 x86 cd4 ftp://alviss.et.tudelft.nl/pub/fedora/core/test/2.90/i386/iso/FC3-test1-i386-disc4.iso

• 2 weken later...
Geplaatst:

Als je de DVD iso wilt downloaden, geeft hij aan dat het bestand 72 MB groot is. Hoe kan dat? de cd iso's zijn ruim 600 MB per stuk.

Xtrend ET 5000 - Dreambox 600 - Moteck SG 2100A - 1.00 dish - smart/invacom LNB

Geplaatst:

Normaal is dat niet hé...als ik mij niet vergis moet deze zo'n +/- 4.2 GB groot zijn.

Bekend probleem...je moet deze binnenhalen via een ftp client !

Geplaatst:

Ik heb juist op FTP gekeken! Volgens mij is het overal hetzelfde probleem. Wie weet een goeie?

Geplaatst:

Oke, ik heb een ftp client, maar hoe gebruik je die dan?

Ik gebruik hem alleen om mijn homepage te uploaden. Verder is het abacadabra voor mij.

Geplaatst:

Je maakt een nieuwe verbinding aan met het volledige pad als adres waar je de dvd kunt downloaden.

Je logt in als anoniem, ga naar de pub sectie en snor de dvd op en kopieer hem naar je harde schijf.

Eigenlijk net hetzelfde als je jouw homepagina zou updaten, maar nu haal je wat af van de ftp-server.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen