Gast Geplaatst: 14 juli 2004 Geplaatst: 14 juli 2004 Hallo graag info Ik heb 2 schotels voldoende groot eentje op astra 1 tje op thor uitgericht Wat blijkt nu astra komt voor in mijn reciver opentel osd400ci maar ik kan de thor niet vinden t.t.z. in mijn settings ? Wat kan ik daaraan doen of wie weet hoe ik Thor in mijn reciver zet groetjes Sentinel
Fredo Geplaatst: 14 juli 2004 Geplaatst: 14 juli 2004 werk je met een deceq switsh of hoe doe je dat met je twee schotels je moet in elk geval zenders zoeken eens aan zetten dan komen de thor zenders vanzelf Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 15 juli 2004 Geplaatst: 15 juli 2004 Hoi Ik werk inderdaad met een switch allez ttz poort 1,2 en 3 port 1 astra port 2 hotbird port 3 thor allemaal goed uitgericht daar ben ik zeker van alleen in mijn openter (reciver) kan ik de thor satteliet niet vinden hij staat zelfs niet in de sattelietlijst ik kan hem wel manueel toevoegen maar weet niet welke transponder codes ik er in moet zetten,en dan zit ik ook nog eens met lnb hoog en lnb laag . Wie o wie weet de oplossing? groetjes Sentinel
Unetwork Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 kijk nu eens onder links daar staat toch alles al? b.v.b. hier Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen