Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi

Geen probleem hier kijk even of je wel keys hier voor hebt ik maak namelijk altijd mijn eigen softcam.key

AmigoB

Geplaatst:

Hallo Amigob.

Heb jij S2EMU draaien onder MyTheatre?

Ik heb de try versie V3.12 draaien, en die ziet S2EMU helemaal niet. Onder plugins staat niets, niet als ik het de EMU in de plugin dir zet, en niet als ik hem in de root zet. Yankse in de plugins dir ziet hij wel.

Wat betreft Yankse ook nog een vraag, hoe kom ik bij de Yankse settings. Als ik bij plugins op Yankse klik opent meteen de monitor, en kan ik niet meer bij de settings.

Hoe gaat dat bij jou, en waar heb jij S2EMU neergezet?

De softcam.key moet goed zijn, deze werkt in progDVB en DVBdream ook goed.

Albert_H

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Geplaatst:

Hi

Yep heb hem onder Mytheatre draaien. Wat je moet doen is even op zoek gaan naar MDwrapper dit is een multidec interface for Mytheatre . deze moet dan in de plugins dir van Mytheatre en op het zelfde niveau als de plugins directory moet je een nieuwe directory aan maken mdplugins hier kun je de s2emu in plaatsen. dit werkt goed. weet alleen niet wat die mannen met full x1 etz doen dit lukt mij niet.

AmigoB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen