Ga naar inhoud


[Nokia] seca kijken met nokia 92200


Gast

Aanbevolen berichten

ik ken iemand in Oostende die op zijn nokia 9200 alle seca programmas ontvangt.<BR>Maar hij wil niet zeggen hoe hij het gedaan heeft. Weet iemand hier mischien meer over.<BR>Dank u

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik ken iemand in Oostende die op zijn nokia 9200 alle seca programmas ontvangt.<BR> [/QUTE]<P> laugh.gif" border="0 Ook op een 9500 wil dat zonder probleem. !!!Perfect ontvangst!!<P>Alleen geen beeld laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is mogelijk om seca te decoderen met een Nokia 9200 of 9500 met behulp van een "speciale" kaart en speciale overflow software. Het is niet verwachten dat deze software spoedig op het net zal opduiken maar wie weet?<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo TOXIC,<BR>Waar heb jij deze wijsheid vandaan?<BR>Zou je me deze url eens kennen meelen??<BR>Ik zou je zeer erkentelijk zijn.<BR>regards pipokoeie <BR> cool.gif" border="0cool.gif" border="0cool.gif" border="0cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al die commotie over Seca via Irdeto werkt alleen via een Irdeto Common Interface, dus niet op de 9200, omdat de CAM de CW's niet doorlaat (Irdeta CI wel!). Alleen herschrijven van de Idents vooralleer ze in de CAM verdwijnen heeft zin. Vergeet het dat ooit een officiele versie van DVB dit kan. Uli is niet gek.<BR>PS: werkende versies op 9200 zijn HOAXes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het schijnt wel degelijk te werken een kennis van mij kijkt nu al ruim een maand seca met MM 9500 hij wil mij alleen nog niet zeggen hoe hij dit gedaan heeft smile.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noem je dat een kennis!!!<BR>Leuke kerel heeft het ook van een ander maar verteld het niet door nou nou....<BR>Meschien laat ie wat los als je hem wat biedt.<P>Sc6<BR>Bonzi blush.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu dat is dan beslist geen goede kennis om kennis niet te willen delen. Mischien en 9800 in een 9500 kastje gezet?<BR>Ik weet dat er soft in de omloop is die de cam naar seca kan patchen, maar of dit lukt bij een 9200 of 9500 is de vraag, ik heb het geprobeerd maar kreeg uiteindelijk alleen problemen en moest er opnieuw alle soft er weer opzetten om weer gewoon beeld te krijgen?

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...