Ga naar inhoud


[Nokia] HULP ik ben verloren


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Ik keek op deze site <A HREF="http://www.sateuropa.co.uk/adulttv.htm" TARGET=_blank>deze site</A> en zag dat je daar bv. een ultra blue 1 year card kon krijgen dus officieel. <P>Nu denk ik dat dit op irdeto II werkt ik bezit een nokia dbox 9500s, C+ en Premiere werken hier perfect op.<P>Zal dit "ultra blue" kaartje ook werken of is mijn cam niet goed genoeg ? Is er wel een verschil tussen mijn irdeto en die irdeto II ?<P>A little help is welcome.<P>G.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Snap jezelf je eigen verhaal ???<BR>Ik niet....!!!!!!!!!!!!!!!!!<BR>Vertel eerst eens wat je nu exact<BR>hebt staan inclusief eventuele updates en de<BR>OS/firmware etc welke je gebruikt.<BR>Vraag eens aan de leverancier van de cards welke versie wordt geleverd (1.2, 1.4, 1.6.....?????)<BR>Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een dbox 9500s staan. Met dbv 2000 versie 1.8x van software.<P>De C+ en premier kaartjes werken hier op.<P>Als ik via dvb2000 cam info oproep krijg ik de volgende info:<P>bv 1.13d IRDETO (Prot(CA) Type (C<P>Meer weet ik niet. De leverancier zegt dat irdeto het enige is dat ik moet hebben.<P>Maar ik ben niet zo snel in geloven.<P><BR>Ik was alleen verward door het gegeven dat je dit kaartje ook met een nieuwe cam Irdeto II kon kopen.<P>Kan hier iemand licht op de zaak werpen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...