Gast Geplaatst: 15 juli 2004 Geplaatst: 15 juli 2004 als je wat ouder wordt heb je daar last van ben van w98 naar windows xp echter veel programma's moeten opnieuw ingestel worden echter vele paswords die handig niet allemaal het zelfde zijn en altijd automatisch opgeslagen waren. is er een progje om ze zichtbaar te maken op eigen pc voor w 98 en windows xp
Gast Geplaatst: 15 juli 2004 Geplaatst: 15 juli 2004 Je installeert het gratis tooltje Snadboy's Relevation. Zodra je het programma hebt opgestart, sleep je een icoontje over het wachtwoordveld, en ziedaar: de tool vertelt je meteen welke tekens er achter al die asteriskjes schuilgaan. http://www.snadboy.com
Gast Geplaatst: 15 juli 2004 Geplaatst: 15 juli 2004 ga ik uit proberen. maar dan zit ik nog in de problemen wat soms komen die windows niet op vooral als het password goed is als het verkeert is krijg ik die windows dan zie ik dus een verkeert password daar heb ik dus niets aan of het vakje is leeg kortom ik weet dat je vroeger toen windows nog aan alle kante lek was( soms verandert er weinig) een dos progje had dat alle passwords die windows had opgeslagen zichtbaar maakte kijk het probleem is onder w98 werkt het allemaal automatisch dus die password moet ik hebben onder windows xp vraagt hij na opnieuw alle programma's te hebben geinstalleert naar password en is het vakje password leeg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen