Ga naar inhoud


[Nokia] nokia 9302 s


rene

Aanbevolen berichten


Ha luitjes<P>Ik ben ook in het bezit van een Nokia 9302S<BR>maar bij mij zij de Kiosk en Tequila zenders weg. Ook bij mij is de versie 6 <P>Weet iemand een oplossing of gewoon een antwoord. confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Ik dacht wel dat V6 op die dozen problemen geeft bij het inlezen van de kanalen. Ik heb destijds menig ontvanger type NOKIA/STRONG upgedate om dit terug mogelijk te maken.<P>IQ

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt inderdaad bij het inlezen van nieuwe kanalen valt de ontvanger naar 25% uit.maar om andere problemen te voor komen draai ik nog op versie 6 .<BR>toxic geeft aan mooi op versie 6 laten worden de problemen bij een software update van c+ opgelost ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan probleemloos de firmware upfate van strong 8000 in je 9302 stoppen. Updaten met V20 en daarna met de loader van v20 de File van H2Deetoo (ppvda3ned3.bin) loaden. dit is een toevoeging op de v20 firmware. Je bent nu de pauze's bij Taq en K kwijt. rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let wel dat als je over een paar weken met een kapotte ontvanger zit omdat je er zelf andere (niet officiele) software in hebt gezet, je wel consequent moet zijn en niet moet gaan uithuilen bij Canal+, Strong of Nokia.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...