Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb de pinnacle pctv sat ci kaart.

na lang prutsen hebik hem goed aan de praat.

alle fta zenders gaan perfect. heb er een cam in gestopt (aston 1.0.5) met een goede geldige smardcart. maar na ongeveer 3 minuten loopt hij vast op de gecodeerde zenders. en moet ik even schakelen tussen de zenders (dus even van ned1 naar ned2 bv) dan doet hij het weer.

ook heb ik het geprobeert met een xcam module maar precies het zelfde. dus denk niet dat het aan de module ligt

kan iemand mij helpen????

doe ik iets verkeerd???

en kan iemand mij een goede duidelijke handleiding geven van dvbprog en hoe kom ik hier aan ??? aan het programma zelf???

alvast bedankt.

enja ik ben een beginner

Geplaatst:

Ik heb een PCTVsat lopen zonder CI, dus met cam's en de PCTV heb ik geen ervaring. Misschien meldt zich nog een ervaren PCTVsat/CI er.

Het je het al met een softcam geprobeerd? de S2EMU V1.04 is op dit moment de meest actuele.

progDVB heeft een homepage, bij mij het eerste item als ik progdvb Google. Daar is ook wel iets aan handleiding te vinden, maar handleidingen en beschrijvingen van dit soort software blijft een probleem. Ze hebben ook een forum, daar is ook veel te lezen.

Ook op het Pinnacle Fan Board valt veel te lezen over de PCTV. Het kost alleen veel tijd en zoeken.

Kijk voor softcams op in het Yankse forum op DVBNetwork. Daar is ook de software te vinden van Yankse, aan andere softcam en S2EMU.

Hopelijk meldt zich nog iemand die ervaring heeft met de CI en CAM's.

Succes Albert_H

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Geplaatst:

dank je voor je hulp

ben maar over gegaan op soft cam.

nu heb ik wel de nederlandse zenders

kreeg hem met de xcam of andere cams niet goed

toch vreemd.

helpdesk pinnacle kon ook niet vertellen waarom hij beelden ging bevriezen bij gecodeerde zenders.

nouu jaa hoop toch nog dat iemand mij echt duidelijk kan vertellen wat ik fout doe.

met soft cam krijg ik hem dus wel redelijk goed. (af en toe wat blokkerig)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen