Gast Geplaatst: 15 juli 2004 Geplaatst: 15 juli 2004 Ik heb mijn PC via een Router aangesloten op mijn ISP (DEMON) Nu wil ik graag mijn microfoon werkend zien te krijgen met MSn. Ik krijg het zover dat ik wel mezelf kan horen. Maar andere mensen horen mij niet. Tevens heb ik een Web Cam aangesloten Deze werkt gewoon perfect Nu is mij verteld dat dit door de Router komt Kan iemand dit verhaal bevestigen. Of kan iemand mij helpen de Microfoon aan het werken te krijgen
Ome Merde Geplaatst: 15 juli 2004 Geplaatst: 15 juli 2004 watvoor router heb je ? mic-boost wel aangevinkt (soms noodzakelijk, soms niet) ? dit doe je bij de gavanceerde volume-instellingen van de microfoon. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 15 juli 2004 Geplaatst: 15 juli 2004 Ik heb een sweex router Ik heb de mic-boost aan staan
Edd Geplaatst: 15 juli 2004 Geplaatst: 15 juli 2004 Laaste firmware geladen voor de router ? Firewall, software als dat draait eens uitgooien.
Gast Geplaatst: 15 juli 2004 Geplaatst: 15 juli 2004 Draai geen firewal Ook in de router staat de firewal uit
Edd Geplaatst: 15 juli 2004 Geplaatst: 15 juli 2004 Zou checken for firmware upgrade. Of nat instellen udp ports 5004 – 65535 vrijgeven.
Gast Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 Bij de volume regeling kan je zowel de microfoon inschakelen voor afspelen als voor opnemen. Kies eens de volume eigenschappen voor opnemen (staat standaard op afspelen) en kijk of de microfoon staat aangevinkt. Bij afspelen kan je hem dan uitzetten, want het is nogal irritant als je jezelf hoort. Alex
Gast Geplaatst: 17 juli 2004 Geplaatst: 17 juli 2004 dit is een bekend probleem bij msn tot dusver is er volgens mij nog geen oplossing voor dit komt omdat msn ook een prof versie heeft en deze doet het natuurlijk wel. wat je kunt proberen is eens de laatste versie binnen te halen . en anders gesprekken voeren in netmeeting deze werkt wel (start>uitvoeren>conf>enter
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen