Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De brakke P3 ligt nog even aan de kant tot er een ruil processor en voeding komt, om één en ander uit te sluiten.

Maar: ik krijg vandaag een HP Officejet 590 die "streept".

Mwah denk ik, makkie, even koperen kontaktjes schoonmaken en een misschien een nieuw cartridge er in en dan kan ik m'n oude thermisch papierfaxje ook weg doen, scheelt weer ruimte op m'n bureau!

Ik werk nu met een HP Deskjet 600, haal daar dus de goed werkende (black) cartridge uit, en stop 'm in de (schoongemaakte) Officejet.

Duh, hij streept nog steeds!

Wat nu?

Kan dit komen doordat er nog een oud kleuren cartridge in zit? Die lijkt nog vol en heb ik ook schoongemaakt, en bovendien, bij zwart/wit tekst printen?

Of moet er nog meer schoongemaakt worden?

Aan de installatie kan het niet liggen, wanneer ik 'm gewoon als kopierapp. gebruik streept íe ook....

Iemand suggesties?

Geplaatst:

Waar????

Ik zoek me rot!

Bedoel je onder de klep, die je open doet om bv de cartridges te vervangen, of bedoel je dat het ding uit elkaar moet?

Geplaatst:

je moet er bij kunnen als je de klep opendoet. aan de uiteinden van de glijstang moet je dit kunnen afstellen

(als dit het zelfde principe is als mijn hp)

Geplaatst:

Ha, ik ben er al achter!

Onder de slede van de cartridges bleek zich hardnekkig stof verzameld te hebben, dat strepen in de nog natte inkt trok! :-))

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen