Gast Geplaatst: 15 juli 2004 Geplaatst: 15 juli 2004 Wie heeft er met telenet in Belgie een DYNDNS account goed lopen? Kheb al 2 merken routers geprobeerd dus daar ligt het niet aan! Deze mail wordt vaker gestuurt door dyndns.org A hostname you had registered with Dynamic Network Services at dyndns.org, > xxx.xxx.xxx, has been deleted from our systems. > > This hostname has been deleted a week after the last legitimate update > prior to its blocking. Our policies forbid multiple successive updates from > the same IP address for performance and resource-conservation purposes; > such updates have no function, and use resources which could better serve > others. > > If you are using a hardware router's built-in update functionality, it is > most likely not properly functional; we recommend that you contact your > router's manufacturer regarding this issue and ask them to contact us for > assistance correcting their products to interface properly with our > systems. Until such a time that you see an announcement on our site about > your specific router functioning properly with our systems, we recommend > using a software client from http://www.dyndns.org/support/clients.html > instead, and being certain to disable the update functionality of your > router. > > You can re-create this hostname at your convenience, and we suggest that > you re-examine your update procedures and read our abuse policy at
Pionewbie Geplaatst: 15 juli 2004 Geplaatst: 15 juli 2004 Citaat: Kheb al 2 merken routers geprobeerd dus daar ligt het niet aan! Van de site van Dyndns Citaat: Certified Hardware Clients While we continue to work with a number of vendors to certify their routers, at this time there are no routers which have passed our certification process. Het kan dus heel goed aan je routers liggen.
Gast Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 Citaat: Citaat: Kheb al 2 merken routers geprobeerd dus daar ligt het niet aan! Van de site van Dyndns Citaat: Certified Hardware Clients While we continue to work with a number of vendors to certify their routers, at this time there are no routers which have passed our certification process. Het kan dus heel goed aan je routers liggen. Aha dat heb ik niet gelezen, bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen