Ga naar inhoud

probleem als ik surf

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

als ik van ene site naar een andere sufr zijn er smmige sites die ik niet kan surfen wegens dat er telkens een search page opent(altijd hetzelfde site)ik heb ad aware,spybot en spywareblaster geprobeert maar geen nut,wat kan ik doen?

Geplaatst:

dat ga ik doen,want ik ben het beu elke dag ad aware en andere te openen,dank voor u antw

Geplaatst:
Citaat:
...als ik van ene site naar een andere surf zijn er sommige sites die ik niet kan surfen wegens dat er telkens een search page opent...

Probeer alvorens te herinstalleren het progje: CWShredder

Run het programma, klik op de Fix-knop.
CWShredder gaat nu scannen op alle gekende varianten van CoolWebSearch.
Wanneer het programma klaar is start je de computer opnieuw....misschien ben je er nu vanaf.
  • 4 weken later...
Geplaatst:
Citaat:
Citaat:
...als ik van ene site naar een andere surf zijn er sommige sites die ik niet kan surfen wegens dat er telkens een search page opent...

Probeer alvorens te herinstalleren het progje: CWShredder

Run het programma, klik op de Fix-knop.
CWShredder gaat nu scannen op alle gekende varianten van CoolWebSearch.
Wanneer het programma klaar is start je de computer opnieuw....misschien ben je er nu vanaf.

De link die hier staat voor cws shredder helpt je registratie van winzip om zeep

Greetz.............René

Geplaatst:
Citaat:
....
De link die hier staat voor cws shredder helpt je registratie van winzip om zeep

??? Nog nooit problemen mee gehad...je bent de eerste user die zulk probleem ten berde brengt !

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen