Gast Geplaatst: 15 juli 2004 Geplaatst: 15 juli 2004 als ik van ene site naar een andere sufr zijn er smmige sites die ik niet kan surfen wegens dat er telkens een search page opent(altijd hetzelfde site)ik heb ad aware,spybot en spywareblaster geprobeert maar geen nut,wat kan ik doen?
Crest Geplaatst: 15 juli 2004 Geplaatst: 15 juli 2004 Daar kun je lang mee bezig zijn. Windows opnieuw installeren is vaak een goeie optie. En een goeie backup maken als alles goes werkt.
Gast Geplaatst: 15 juli 2004 Geplaatst: 15 juli 2004 dat ga ik doen,want ik ben het beu elke dag ad aware en andere te openen,dank voor u antw
Gast Geplaatst: 16 juli 2004 Geplaatst: 16 juli 2004 Citaat: ...als ik van ene site naar een andere surf zijn er sommige sites die ik niet kan surfen wegens dat er telkens een search page opent... Probeer alvorens te herinstalleren het progje: CWShredder Run het programma, klik op de Fix-knop. CWShredder gaat nu scannen op alle gekende varianten van CoolWebSearch. Wanneer het programma klaar is start je de computer opnieuw....misschien ben je er nu vanaf.
f650gsrider Geplaatst: 11 augustus 2004 Geplaatst: 11 augustus 2004 Citaat: Citaat: ...als ik van ene site naar een andere surf zijn er sommige sites die ik niet kan surfen wegens dat er telkens een search page opent... Probeer alvorens te herinstalleren het progje: CWShredder Run het programma, klik op de Fix-knop. CWShredder gaat nu scannen op alle gekende varianten van CoolWebSearch. Wanneer het programma klaar is start je de computer opnieuw....misschien ben je er nu vanaf. De link die hier staat voor cws shredder helpt je registratie van winzip om zeep Greetz.............René
Gast Geplaatst: 11 augustus 2004 Geplaatst: 11 augustus 2004 Citaat: .... De link die hier staat voor cws shredder helpt je registratie van winzip om zeep ??? Nog nooit problemen mee gehad...je bent de eerste user die zulk probleem ten berde brengt !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen